Bo to jest Normalność!

11. Data: 2017-08-07 04:01:37

Temat: Bo to jest Normalność!
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

A na jaką cholerę mi kolejne tępe babsko, w jakie zamienia się każda najbardziej
słodka panienka?

12. Data: 2017-08-07 10:36:05

Temat: Re: Bo to jest Normalność!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> A na jaką cholerę mi kolejne tępe babsko, w jakie zamienia się każda
> najbardziej słodka panienka?

Stary, zgorzkniały cap, którego żadna normalna kobieta nie zechciała.

13. Data: 2017-08-07 11:04:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

etam, jak zawsze sie nie znasz
bredzisz, i roztaczasz wizje wlasnej wyobrazni
ale, jak sie slucha sukienkowych, ktorzy zawodowo wciskaja kit...
nawachalas sie ziolek!

14. Data: 2017-08-07 17:30:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> etam, jak zawsze sie nie znasz
> bredzisz, i roztaczasz wizje wlasnej wyobrazni
> ale, jak sie slucha sukienkowych, ktorzy zawodowo wciskaja kit...
> nawachalas sie ziolek!

Taki stary zezgredziały cap jak ty nie ma możliwości intelektualnych ani
mentalnych, żeby widzieć to inaczej.

15. Data: 2017-08-07 18:08:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

co to "normalna kobieta", podaj definicję

16. Data: 2017-08-07 18:25:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> co to "normalna kobieta", podaj definicję

Normalny mężczyzna nie potrzebuje "definicji" normalnej kobiety, bo JEST z
normalną kobietą.
Cóż więc z tego, że ci podam jakieś definicje? Jakby ślepemu kolory
tłumaczyć.

Spotykałeś i wybierałeś kobiety według swojej własnej kalekiej mentalności,
nie masz żadnego szacunku dla kobiet - więc cóż ci pomoże definicja, kiedy
normalna kobieta nigdy nie stanęła na twej drodze? A jeśli nawet, to nawet
o tym nie wiesz - bo twój paskudny stosunek do kobiet ją odstraszył. I
dobrze dla niej. Siłą rzeczy znasz tylko przypadki beznadziejne. Skutkuje
to tym, że nigdy nie poznasz żadnych innych niż właśnie takie.

17. Data: 2017-08-07 18:26:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> co to "normalna kobieta", podaj definicję

A przede wszystkim - KTO, a nie "co".
Stary grzybie.

18. Data: 2017-08-07 23:23:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem o pojęcie, nie o cechę przypisaną osobie.
Twoje sofizmaty jednoznacznie definiją płytkość twojej siarki pojęciowej.
Męcz się dalej. Kombinuj, kombinuj...

19. Data: 2017-08-08 00:17:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:

> Zapytałem o pojęcie,

O definicję, ośle.

> nie o cechę przypisaną osobie.
> Twoje sofizmaty jednoznacznie definiją płytkość twojej siarki pojęciowej.
> Męcz się dalej. Kombinuj, kombinuj...

Za ciebie? Chyba cię do reszty pogięło.
Se definiuj ile wlezie - tylko jakby czasu coraz mniej. Nie szkoda ci go?

20. Data: 2017-08-08 09:29:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:

> Zapytałem o pojęcie, nie o cechę przypisaną osobie.
> Twoje sofizmaty jednoznacznie definiją płytkość twojej siarki pojęciowej.
> Męcz się dalej. Kombinuj, kombinuj...

No i - ta "siarka pojęciowa" to zapewne kolejny miazmat twej elokwencji.

Faszyzm nie jest wcale taki zły!
Studium psychologiczne: jak się rodzi religia?
Uprzedzenia
Godzina W.
Międzymorze!