Boczek faszerowany - mozna prosic sprawdzone przepisy

1. Data: 2005-12-12 18:32:47

Temat: Boczek faszerowany - mozna prosic sprawdzone przepisy
Od: "h93tmz" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie mam boczek i nie zabardzo wiem co z nim zrobic.Jakigo farszu
uzyc
Slyszalem o farszu z jajek oraz miesa mielonego - czy da sie to jesc?

2. Data: 2005-12-14 09:13:25

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

h93tmz <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> uzyc
> Slyszalem o farszu z jajek oraz miesa mielonego - czy da sie to jesc?

Boczek płaski, albo rozcięty płasko na pół układam na stole, nakładam farsz
np. z kurczaka, z mięs porosołowych z rozdrobnionymi moczonymi uprzednio
śliwkami suszonymi, sypię przyprawy: majeranku trochę, papryki trochę,
pieprzu, soli i ciut mielonych goździków. Zwijam to ciasno, majerankuję,
opakowuję szpagacikiem i tak sobie leży w lodóce ze 2 dni. Potem obsmażam na
oleju, potem podlewam trochę wody i w rękaw do pieczenia go kładę w foremce .
Do rękawa na niego masła odrobinę. Rękaw nakłuwam, żeby nie pękł. I piecze
się z godzinę, albo + 20 min.

znowu chleb, prosze o sprawdzony przepis
majonez
Szpinak raz jeszcze
chlebek naan?
Re: indyk