Boczniaki

1. Data: 2004-07-26 10:34:57

Temat: Boczniaki
Od: "XX" <X...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tu kolo swojego domu plac targowy a na nim sprzedaja boczniaki
narosniete na takie prostopadlosciany zrobione ze slonecznika slomy i
cholera wie jeszcze z czego. Pytanie brzmi co sadzicie o boczniakach ??
Spotakalem sie z roznymi opiniami na ten temat jedni byli zachwyceni inni
mowili ze to sztuczne jak pieczarka ?? Co wy na to ??

1. Data: 2004-07-26 10:40:25

Temat: Re: Boczniaki
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XX" <X...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Spotakalem sie z roznymi opiniami na ten temat jedni byli zachwyceni inni
> mowili ze to sztuczne jak pieczarka ?? Co wy na to ??

Pyszne grzybki, z których moja mama robi a la flaczki a ja kotleciki a la
schabowe.

1. Data: 2004-07-26 13:08:26

Od: "XX" <X...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No moze i pyszne ale ja sie boje tego przedrostka "sztuczne" grzyby

1. Data: 2004-07-26 14:31:40

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No moze i pyszne ale ja sie boje tego przedrostka "sztuczne" grzyby

A tak jest napisane na nich czy co? Z czym sztuczne? Bo uprawiane? A
marchewka sztuczna? A ziemniaki? Bez przesady. Bardzo smaczne i zdrowe
grzyby! Gorąco polecam.
Agata

1. Data: 2004-07-26 16:09:06

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wy na to ??

pyszne sa boczniaki podsmazone z czosneczkiem:) mniam!!

pozdr
Paula

1. Data: 2004-07-26 16:23:50

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co wy na to ??
> >

> pyszne sa boczniaki podsmazone z czosneczkiem:) mniam!!

Albo z curry!
:)

1. Data: 2004-07-26 19:54:30

Od: "Anna" <Y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spotakalem sie z roznymi opiniami na ten temat jedni byli zachwyceni inni
> mowili ze to sztuczne jak pieczarka ?? Co wy na to ??

swietne grzybki moi rodzice je kiedys uprawiali kurcze sa swietne i z
czosnkiem i curry i a la schabowe i wogole polecam goraco

a pieczarka ma zupelnie inny smak i pospolita jest a boczniak mniam......

anka

p.s wszyskiego naj dla wszyskich Ań.

1. Data: 2004-07-27 18:25:15

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo smaczne i zdrowe
> grzyby! Gorąco polecam.

Ja rowniez polecam. Sa pyszne. Ja najczesciej smaze je w panierce na oleju i
wcinam z ketchupem.
Pozdrawiam.
Basiek.

Krokiety