Sałata z cytryna?

1. Data: 2004-07-26 10:11:08

Temat: Sałata z cytryna?
Od: "Cichy100" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, mam problem. Byc moze mi sie wydaje, ale od jakiegos czasu szukam
pzrepisu na sałatke, a mianowicie sałate z sokiem z cytryny. Nie wiem co sie
jeszcze do tego dodaje i czy wogole jest takie cos, kiedys cos takiego
jadłam( albo mi sie tylko wydaje) i teraz chciałabym sama to zrobic. jak cos
wiecie na ten temat to pomozcie:) czekam na odp.:)

1. Data: 2004-07-26 11:26:29

Temat: Re: Sałata z cytryna?
Od: "CKdezerter" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuję dwie wersje:
1. oliwę roztrzepuję z sokiem z cytryny (1:1), solą, pieprzem, cukrem
(śladowo), miskę z sałatą przecieram połówką ząbka czosnku
(przecięciem) daję sałatę na tosok, mieszam, odstawiam na kilkanaście
minut do lodówki
2. po prostu skrapiam sałatę sokiem z cytryny i tyle - mnie to smakuje,
a dla gości którzy się trochę krzywią oprócz soku z cytryny dodaje
też sok z pomarańczy.

1. Data: 2004-07-26 20:22:30

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi kiedyś Babcia robiła sałatę z sokiem z cytryny i cukrem. Zajadałam się
tym po uszy!
Teraz też zawsze dodaję sok z cytryny + oliwa, cukier, sól, pieprz i
czosnek, wszystko wymieszane w słoiczku.

Użytkownik "CKdezerter" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> 2. po prostu skrapiam sałatę sokiem z cytryny i tyle - mnie to smakuje,
> a dla gości którzy się trochę krzywią oprócz soku z cytryny dodaje

woda do porzeczek?
wszystkim Aniom
Wczorajszy obiad: Gołąbki z kartofli + marchewka wg Sowy
Ryz Basmati, kardamon, czosnek, kurczak