Body Art I.Eris

1. Data: 2006-03-23 15:09:06

Temat: Body Art I.Eris
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Zanabylam ampulki do intensywnej kuracji antycellulitowej. 15 tzw ampulek w
wielkim pudle plus recznik gratis.
Ja tam nie wiem jak sie tym poslugiwac, bo:
1. to nie sa zadne ampulki tylko dosc spore tubki z przerazliwie grubego
tworzywa, co prawda latwo je otworzyc, ale trudno wydobyc owo serum, ktore
jest w zasadzie zelem.
2.wycisniecie calosci, czyli 7 ml graniczy z cudem, sposobem Kruszyny
przecinam wiec tubke, pilnujac by reszta nie wyleciala przez otwor.
3.podczas manipulacji z wyciskaniem serum scieraja sie literki z tubki i tak
oto, wymieszane z serum zostaja wtarte w skore.

Na razie niczego spektakularnego nie zoczylam, ale:
1. zel dobrze sie rozprowadza i szybko wchlania
2.zapach delikatny, nienarzucajacy sie
3.skora gladka.

Gdyby poprawic kilka mankamentow tego specyfiku byloby ok. Za to recznik
fajny-duzy i puchaty.I GRATIS.
Hafsa

1. Data: 2006-03-23 15:16:22

Temat: Re: Body Art I.Eris
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> Gdyby poprawic kilka mankamentow tego specyfiku byloby ok. Za to recznik
> fajny-duzy i puchaty.I GRATIS.

ja, jak juz pisalam wczesniej, postanowilam zacząć od tanszych specyfikow,
stopniowo przechodzac do tych drozszych.

skóra gładka - ten efekt i po Evelinie wyrażnie widzę. Rano i wieczorem
smaruję sie serum i kremem, wieczorem dodatkowo po wchłonieciu wmasowywuję
oliwkę Ziaja - antycellulitowa- jeden z nielicznych produktów, ktory moim
zdaniem, im się udał.

Wcześniej testowalam Erisa, pomaranczowy Żel i Serum (ok, ale eveline, imo,
lepsze), jeszcze wcześniej Norel -w tubce. Całkiem dobry, ma postac
zielonego żelu, zapach średni, niestety.

W kolejce czeka to YR Spa, podobno niezle. Planowałam też kiedys zakupic
Vichy, Liposyne. Ale po ostatniej rozmowie z osobą, ktora tego uzywala,
bardzo dlugo..zrezygnowalam. Podobno strasznie przyzwyczailo skore do
składnikow w nich zawartych, i osoba ta po odstawieniu Liposyne, byla
załamana efektem. Skora nagle zrobila się lużna, zwiotczała, mimo iż PRZED
zastosowaniem spefyciku, nie bylo takich problemow.

duzo dobrych rzeczy czytałam o specyfiku Guinot, temu na stary cellulit. Ale
on to drogi bardzo jest , znaczy sie w moim mniemaniu, bo kosztuje ok 200zł
:).

--
Margaret

1. Data: 2006-03-23 15:25:35

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> oliwkę Ziaja - antycellulitowa- jeden z nielicznych produktów, ktory moim

O matko, ja do tego serum na 15 dni jakos przystosowac sie nie moge, a co
dopiero tyle tego...

> [...]
> załamana efektem. Skora nagle zrobila się lużna, zwiotczała, mimo iż PRZED
> zastosowaniem spefyciku, nie bylo takich problemow.

Wiesz, ja nie bardzo w to wierze, biorac pod uwage wchlanialnosc tych
specyfikow. PRzeciez one nie docieraja nawet do tkanki podskornej.

> duzo dobrych rzeczy czytałam o specyfiku Guinot, temu na stary cellulit.
> Ale on to drogi bardzo jest , znaczy sie w moim mniemaniu, bo kosztuje ok
> 200zł

Wiesz. Mi celulit zniknal pod wplywem cwiczen i diety. A mialam naprawde
powazne problemy. Teraz to tylko takie pieszczenie samej siebie.
Na pewno nie kupie nic wiecej, poza balsamami do ciala. Wole moje sposoby, a
te okazuja sie skuteczne.
Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2006-03-23 15:31:43

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> O matko, ja do tego serum na 15 dni jakos przystosowac sie nie moge, a co
> dopiero tyle tego...

wiem, straszne to, ale sobie postanowilam i sie kremuje. A przed dodatkowo
jeszcze peelingi ( domowy, z fusow kawowych ).

> [...]
> powazne problemy. Teraz to tylko takie pieszczenie samej siebie.
> Na pewno nie kupie nic wiecej, poza balsamami do ciala. Wole moje

absolutnie nie wierze w zanik cellulitu po samym kremowaniu:), to tylko w
celu ujędrnienia skory.
poza tym tez cwicze, piję wiecej wody. Tyle, ze ..obawiam sie, ze hormony i
tak i tak robią swoje :(.

--
Margaret

1. Data: 2006-03-23 15:42:50

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> celu ujędrnienia skory.
> poza tym tez cwicze, piję wiecej wody. Tyle, ze ..obawiam sie, ze hormony

Jakie hormony?

1. Data: 2006-03-23 15:46:19

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> Jakie hormony?

te, ktore sa w tabletkach anty?

--
Margaret

1. Data: 2006-03-23 15:50:54

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> te, ktore sa w tabletkach anty?

A jakie bierzesz?

1. Data: 2006-03-23 15:55:08

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> A jakie bierzesz?

zaczynajace sie od "je" ;), konczace sie na "ne".

niedawno przeczytałam, ze to nieco zmodyfikowany cilest, a nie zadna
"nowosc". I ze naprawdę nowatorskie, dostepne na naszym rynku, sa li tylko
jasmin, bo nie zatrzymuja wody w organizmie. (podobno).

--
Margaret

1. Data: 2006-03-23 15:57:27

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> zaczynajace sie od "je" ;), konczace sie na "ne".

Jeanine.

I ze naprawdę nowatorskie, dostepne na naszym rynku, sa li tylko
> jasmin, bo nie zatrzymuja wody w organizmie. (podobno).

Taka prawda. Pozdrawiam hafsa

1. Data: 2006-03-23 20:38:41

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości
> I ze naprawdę nowatorskie, dostepne na naszym rynku, sa li tylko
>
> Taka prawda. Pozdrawiam hafsa

Powiem więcej, podobno nawet mogą powodować wypłukiwanie potasu i magnezu z
organizmu, dlatego mi ginekolog poradził brać Aspargin. Ale tabletki dobre,
nie mam w końcu żadnych problemów (np. z zaczynającym się za wcześnie
okresem)...

Maja

Capture R60/80
przerazliwie suche usta...
Krem na szyję - jaki?
Szukam opinii ->WHITELIGHT - bezpieczne wybielanie zębów
Pudrowe dylematy...