Boiler czy wymiennik ?

71. Data: 2010-07-31 21:48:34

Temat: Re: Boiler czy wymiennik ?
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:i31j7i$1h9$1@news.onet.pl...

> zapominasz o czymś takim jak komfort. cyrkulacaj zapewnia komfort tego że
> rano idę do łazienki i leje mi sie ciepła woda, że wchodze pod przysznic i
> wiem ze beę miał ciepłą wodę a nie będę czekał całkiem długie kilka chwil,
> aż przestanie sie lać zimna woda

Bez przesady. Ile metrów musiałoby byc tych rur aby komfortowo nie było? Ja
swiadomie zrezygnowałem z cyrkulacji i jakos dyskomfortu nie ma. Ile to jest
dla Ciebie "długie kilka chwil'?
Bo moim zdniem cyrkulacja to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A przy wannie to
całkiem bezsens
Tai owczy pęd ze wypada ja mieć;))
Ale każdy robi według siebie.

72. Data: 2010-08-01 20:25:08

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> [...]
> ma. Ile to jest dla Ciebie "długie kilka chwil'?
> Bo moim zdniem cyrkulacja to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A przy

wiesz co ja tam widze różnicę.

Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.
otwarcie plastikowego okna
Cheap Moncler t-shirts www.shoestrade.biz