Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.

1. Data: 2010-07-24 16:15:41

Temat: Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam banalne pytanie. Czym wypełnić przestrzeń między szafką od
umywalki a podłogą oraz ściana, by nie dostawała się tam woda? Szafka
stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie
glazura.
Jarek

2. Data: 2010-07-25 01:43:15

Temat: Re: Szafka pod umywalkę a uszczelnienie.
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-24 18:15, Jarek pisze:
> [...]
> stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
> tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie

Silikonem.

3. Data: 2010-07-25 12:43:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stoi na podlodze, wykonana z płyty. Z powodu niewielkich krzywizn są
> tam 2 milimetrowe przestrzenie. Na podłodze jest terakota a na scianie

Silikonem, ale takim specjalnym- odpornym na pleśnie- kupisz np w
Castoramie.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

4. Data: 2010-07-25 17:47:03

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2010 14:43:14 +0200, "Chiron" <c...@o...eu>
napisał(a):

>Silikonem, ale takim specjalnym- odpornym na pleśnie- kupisz np w
>Castoramie.
Dzięki :)
Jarek

5. Data: 2010-07-25 18:48:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek" <n...@w...pl> wrote in message

> Dzięki :)
> --
> Pozdrawiam
> Jarek

Jest jeszcze elastyczna uszczelka - pasek z wałkowatym zgrubieniem z jednej
strony, ułożony wzdłuż styku szczelnia go.

6. Data: 2010-07-29 10:48:08

Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-25 19:47, Jarek pisze:

> Dzięki :)
nie zdziw się jak na silikonie sanitarnym (antypleśniowym) pojawią się
ogniska pleśni.
średnio co parę lat pojawiają mi się takie czarne kropki które wycinam
skalpelem i uzupełniam silikonem. jeżeli tego nie zrobię to rozrastają
się do większych rozmiarów.

7. Data: 2010-07-31 09:01:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
> średnio co parę lat pojawiają mi się takie czarne kropki które wycinam
> skalpelem i uzupełniam silikonem. jeżeli tego nie zrobię to rozrastają się

Hmm, może i tak- zbyt krótko mam coś takiego w WC (uszczelniona muszla przy
podłodze). Może to kwestia silikonu- rozumiem, że Castorama nie ma "wysokich
półek"- może jest jakiś godny polecenia silikon, który jest naprawdę
pleśniobójczy?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

8. Data: 2010-07-31 13:32:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jul 2010 11:01:20 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> podłodze). Może to kwestia silikonu- rozumiem, że Castorama nie ma "wysokich
> półek"- może jest jakiś godny polecenia silikon, który jest naprawdę

Naprawdę wystarczy raz na dwa tygodnie spryskać sprajem preci wpleśni -
jest tego kilka rodzajów, a ja ostatnio po mprostu nalewam ACE do atomizera
po płynie do mycia okien i hajda. Po godzinie spłukać. Obowiązkowe
wietzrenie podcas zabiegu, oczywiście. Pleśń pozegnałam - także tę rosnącą
na i w silikonie - ACE nawet tę wrośniętą w silikon unicestwia.

9. Data: 2010-07-31 18:07:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]
> wietzrenie podcas zabiegu, oczywiście. Pleśń pozegnałam - także tę rosnącą
> na i w silikonie - ACE nawet tę wrośniętą w silikon unicestwia.

No tak, ale to nie w porządku. Płaciłem za najdroższy silikon- bo był
"antypleśniowy". Skoro nie jest- to mnie oszukano.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

10. Data: 2010-07-31 21:14:30

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-07-31 20:07, Chiron wrote:
> No tak, ale to nie w porządku. Płaciłem za najdroższy silikon- bo był
> "antypleśniowy". Skoro nie jest- to mnie oszukano.

Anty oznacza tu, ze plesn go zaczyna zrec o jakis tydzien pozniej niz
ten plesniolubny....

Pozdro

Maseł

otwarcie plastikowego okna