Jakie ręczniki?

1. Data: 2010-07-21 20:55:14

Temat: Jakie ręczniki?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w
Polsce nie produkuje się już ręczników?

Ewa

2. Data: 2010-07-21 21:09:18

Temat: Re: Jakie ręczniki?
Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-21 22:55, medea pisze:
> Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
> bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach. Może gdzieś w internecie
Powiem Ci szczerze ze odpusc sobie zakup jakis mega wypasionych
recznikow z reklam, z welny z wlosow lonowych jakis biednych stworzen ;)
Zakup recznikow to nie zakup patelni z zeliwa - nie musi sluzyc cale
zycie :D
Ja od lat z powodzeniem uzytkowuje reczniki z Ikei.
Jak sie zuzyje to kosz. Dobrze zbiera wode z ciala i jest dosc chlonny.
Oczywiscie wszystko to dopiero po paru praniach bo normalnie reczniki sa
nasaczone jakims krochmalem czy cus i przez pare pran sie nie nadaja do
niczego :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

3. Data: 2010-07-21 21:09:44

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Jakiej firmy ręczniki moglibyście polecić? Takich porządnych z grubej
> bawełnianej froty jakoś nie widuję w sklepach.

Byłaś w IKEA? Kupiłam tam ręczniki z serii Saxan*, 100% bawełny, mięciutkie,
milutkie. Jeden mam ponad rok, kilka nowych, wszystkie są bez zmian.
Pierwsze pranie puszcza farbę, ale na szczęscie inne ręczniki nie przyjmują.
To chyba najtańsza seria, ale widziałam też droższe, pewnie coś wybierzesz.

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30128243

J.

4. Data: 2010-07-21 21:29:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> [...]
> To chyba najtańsza seria, ale widziałam też droższe, pewnie coś wybierzesz.

No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
zniechęca...

Ewa

5. Data: 2010-07-22 03:49:03

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message
> [...]
> brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce

Witaj!

http://www.megazakupy.eu/RECZNIKI_FROTTE-k54-0--defa
ult.html
http://www.andropol.pl/pl/35/strona/1/97/
http://www.albaw.pl/reczniki.php
http://www.frotex.com.pl/oferta.html
http://www.tekstylia.pl/content.php?site=katalog&act
ion=katalog_kryteria

6. Data: 2010-07-22 05:37:19

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
> zniechęca...

Potwierdzam Ikeę. Kup białe, to nie zafarbują, najwyżej pomyśli ktoś, że
zwinięte z hotelu ;) A serio, mamy z Ikei i jest ok. Z polskich firm
(chyba) polecam Martex (tak jest na metce), grube, mięsiste,doskonale
wchłaniają i mają ładne, stanowcze, ciekawe, choć nie jaskrawe kolory.
Spojrzałam do łazienki na ulubione, choć stare - mają na metce "made in
Turkey", a kupowane były chyba właśnie w Ikei, te na pewno nie farbują.
Bardzo dobre, choć mają wyższe ceny, są w Zara Home. Jeśli chcesz
skromniejsze, to Ikea, jeśli bardziej reprezentacyjne - Zara.
--
Basia

7. Data: 2010-07-22 05:40:13

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w Polsce

Bardzo grube ręczniki wcale nie oznaczają dobrej jakości, miałem takie
piękne i efektowne, nadające się tylko do oglądania.
Za to bardzo dobre i eleganckie ręczniki mam kupione miesiąc temu w
Eurofiranach (niestety nie widzę ich na stronie internetowej). Nie trzeba
było kilka razy prać aby osiągnęły odpowiednią chłonność.
http://www.eurofirany.com.pl/reczniki.html

Niezły wybór ręczników widziałem w sklepach sieci Home&You
http://www.home-you.com/?go=cat&rname=lazienka&gid=2
5

Pozdrawiam,
Druid29

8. Data: 2010-07-22 16:39:51

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> No tak, o Ikei nie pomyślałam. Ale to farbowanie w praniu trochę mnie
> zniechęca...

Pierwsze pranie wygląda okropnie, ale ręcznikom nic się nie dzieje. Prałam
pomarańczowe z żołtymi i zielone z niebieskimi - nie ma żadnych przebarwień.
J.

9. Data: 2010-07-22 18:19:55

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś kupował i mógłby podpowiedzieć? Natknęłam się raz na jakąś stronę w
> brazylijskimi ręcznikami, ale były dosyć drogie, a poza tym - czy w

Grube i mięsiste ręczniki ma Jack Towell. Mam kilka w tym wzorze:
http://www.frote.pl/pl/lazienka/reczniki/49-rczniki-
1003 w intensywnym
pomarańczowym kolorze i to moje ulubione. Sklep on-line niestety nie
działa, swoje dostałam w prezencie, a były kupowane w miejscowej hurtowni.

A.

10. Data: 2010-07-23 10:56:32

Od: "Jajek" <2...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> zycie :D
> Ja od lat z powodzeniem uzytkowuje reczniki z Ikei.

To już nawet głupie ręczniki trzeba sprowadzać spoza kraju ? Podziękowania
dla takich jak ty za degradację polskiego przemysłu.

--
Radek

pierunsko duże i dużo, nie lubie {ARACHNOFOBIA}
Jaka lodówka na działkę?
Jaki odkurzacz do parkietu
JAK TAM TEN...
Części zamienne Junkers