Jaka lodówka na działkę?

1. Data: 2010-07-21 07:24:55

Temat: Jaka lodówka na działkę?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podobno współczesne lodówki nie nadają się "na działkę" - czyli po wsadzeniu
ich do domku letniskowego, gdzie latem temperatury sięgają 30 stopni, zimą -20
i w dodatku miesiącami stoją wyłączone, mają obowiązek zdechnąć na amen po
max. roku. Jedna - kilkuletnia ARDO - właśnie tego dokonała... według szpeca
od lodówek "wszystkie tak mają" - i faktycznie, stojący w tym samym domku
(tylko na zewnątrz :) 30-letni smok działa bez zarzutu od conajmniej 10 lat :)

Nie wiecie czy przypadkiem nie ma jednak jakichś lodówek, które by dały radę?
Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy
niczym stacja transformatorowa (dlatego stoi poza domkiem) - i przydałoby
się jednak coś innego...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

2. Data: 2010-07-21 08:02:06

Temat: Re: Jaka lodówka na działkę?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyś bardzo chciał to mam do sprzedania (W-wa) dwie lodówki Polar o standardzie "na
działkę".
Niestety działki nie mam i lodówki zajmują mi schowek.
Jedna miała być do m.in. filmów fotograficznych, a tu cyfrówki zrobiły mi wbrew ;-)

-----

| Wspomniany smok sporo prądu żre, a do tego jest już rozklekotany i buczy niczym
stacja transformatorowa - i przydałoby się jednak
coś innego..

3. Data: 2010-07-22 18:51:29

Od: "Fiora" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od lodówek "wszystkie tak mają" - i faktycznie, stojący w tym samym domku
> (tylko na zewnątrz :) 30-letni smok działa bez zarzutu od conajmniej 10

Polecam stare lodówki - na działce mam trzydziestoparoletniego
Lehel-a wegierskiego i od 15 lat nie przejmuje się zimami
i zawsze latem chodzi.
kiedyś były sklepy z uzywanym sprzetem AGD - może jeszce są ?
Pozdrawiam
Fiora

4. Data: 2010-07-29 11:24:19

Od: "c_apitan" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
> I don't want something I need. I want something I want.

Witam!

Każda (wielkość do wyboru) byle miała gwarncję co najmniej 2-3 lata.

Pozdrawiam.
c...@v...pl

Jaki odkurzacz do parkietu
JAK TAM TEN...