Ból głowy

1. Data: 2000-11-23 12:19:13

Temat: Ból głowy
Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu coraz częsciej boli mnie głowa.
Neurolog przepisał leki;
Flunarizinum - wieczorem / nie pomaga/,
Calcium dobesilate -3 x dz / pomaga na trzy godziny po zażyciu/ - no i
szkodzi /choroba wrzodowa /.
Podstawowe badania krwi i moczu w normie.
Mam niskie ciśnienie około 95-110 / 60-70 , ale to "od zawsze".
Co może być przyczyną tych bóli?. Jak sobie z tym radzić?
Jak je leczyć?
Czy ktoś z Państwa zechce się wypowiedzieć?
Z góry dziękuję.Pozdrawiam całą "grupę".
Halina

2. Data: 2000-11-24 14:07:50

Temat: Re: Ból głowy
Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonaj badanie radiestezyjne.
Więcej informacji na mojej stronie domowej www.retman.com.pl/sd/sd.htm MWS
Użytkownik Halina <h...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vj20d$b6p$...@n...ipartners.pl...

3. Data: 2000-11-24 14:11:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

MWS napisał(a) w wiadomości: <8vlsgo$htd$1@news.tpi.pl>...
>Wykonaj badanie radiestezyjne.

Lamo nieszczęsna, cytatów nie tnąca, pod cytatem pisać nie umiejąca, spadaj
na pl.misc.paranauki, gdzie Twoje miejsce, oki?

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

4. Data: 2000-11-24 20:26:51

Temat: Odp: Ból głowy
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisała

> Lamo nieszczęsna, cytatów nie tnąca, pod cytatem pisać nie umiejąca,
spadaj
> na pl.misc.paranauki, gdzie Twoje miejsce, oki?

:~))) (ja nie merdam, tylko się zanoszę od śmiechu)
Rozumiem Twój ból Jolu. Mnie też nosi po tej jatce na psd.

[ten FUT był perfidny;]

Maja

5. Data: 2000-11-28 10:48:59

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonaj badanie radiestezyjne - to może być coś
poważnego.MWS.link:www.retman.com.pl/sd/sd.htm.

6. Data: 2000-11-28 14:08:02

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> Wykonaj badanie radiestezyjne - to może być coś
> poważnego.MWS.link:www.

W koncu tam zajrzalem. Publikujesz na swojej stronie kupe bzdur w stylu -
terapia radiestezyjna leczy nowotwory itd. Nie masz wyksztalcenia
medycznego. Nie masz prawa do diagnozowania i terapii czegokolwiek u ludzi.
Nie masz prawa sprzedawac lekow na nowotwory. A w dodatku na tym zarabiasz.
Widze na codzien zbyt wiele ofiar takich naciagaczy, jak ty. Ludzie potrafia
nawet zabrac swoje dziecko ze szpitala, gdzie byloby leczone i mialo szanse
na przezycie, do bioenergoterpaeutow i radiestetow, co sie konczy
tragicznie.
Jestes zwyklym naciagaczem i oszukujesz ludzi. Zerujesz na ludzkim
nieszczesciu i zarabiasz na tym. Nie rob tego.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

7. Data: 2000-11-28 19:36:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

MWS napisał(a):

> Wykonaj badanie radiestezyjne - to może być coś
> poważnego

Czy z Twoją właśnie głową nie dzieje się przypadkiem coś poważnego?

Kaja

8. Data: 2000-11-29 18:04:09

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie !

Dawno mnie tu nie bylo... ;^)

"Halina" <h...@e...com.pl> rzecze:
>Od pewnego czasu coraz częsciej boli mnie głowa.
>Neurolog przepisał leki;

Rozumiem, ze przeprowadzil dokladne badanie neurologiczne i nie wykryl
zadnych nieprawidlowosci... Tak ?

>Podstawowe badania krwi i moczu w normie.
>Mam niskie ciśnienie około 95-110 / 60-70 , ale to "od zawsze".

Kolejne badania powinny wykluczyc przyczyny czaszkowe (wewnetrzne i
zewnetrzne), naczyniowe (ukrwienie), kostno-stawowe (kregoslup szyjny,
kosci czaszki), zapalne (w strukturach czaszki - zeby, zatoki przynosowe
itp), ogolnoustrojowe (metabolizm, toksyny, zakazenia) i inne... Poprzez
kolejne badania i zalecane na ich podstawie leczenie powinno sie w ciagu
kilku tygodni okazac jaka przyczyna jest najbardziej prawdopodobna...

>Co może być przyczyną tych bóli?. Jak sobie z tym radzić?

Przyczyn moze byc cale mnostwo - najwiecej o bolu glowy na poczatku powie
wywiad zebrany od pacjenta, badanie lekarskie, potem badania dodatkowe
(laboratoryjne i obrazowe - EEG i ewentualnie tomografia komputerowa)
reakcja na leczenie...

>Jak je leczyć?

To zalezy od przyczyny. Ponizej zapraszam na strone poswiecona bolom glowy:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/glowa.html

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--
!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^!^
!^!^!^!^!^!^!^!

9. Data: 2000-11-30 21:29:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@a...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel napisał(a) w wiadomości: <8vmj0n$h13$4@news.tpi.pl>...
[ciach]

>[ten FUT był perfidny;]

Fakt, był bez sensu, bo ten pajac nie dyskutuje i nie odpowiada ludziom,
nawet tym, którzy na niego bluzgają i wiadomo było, że się natnie kto inny
(albo i nie natnie, jak zauważy), ale MWS nie zauważyłby na pewno, bo to
300% lamy w lamie.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

suna raz jeszcze
Czy jestem bioenergoterapueta ????
schorzenie : naderwanie ściegna podpietowego
Poród - jaki szpital ?
Toksoplazmoza - jeszcze raz