Ból kręgosłupa

1. Data: 2002-01-06 17:40:04

Temat: Ból kręgosłupa
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio dokucza mi ból dolnej części kręgosłupa spowodowany najprawdopodobniej
złą postawą podczas siedzenie przy komputerze. Jak siedzieć poprawnie już wiem.
Czy moglibyście dodatkowo polecić jakieś materiały, linki do stron z poradami
ćwiczeniami itp. Ewentualnie polecić specjalistów do których warto byłoby się
udać (Warszawa).

2. Data: 2002-01-07 20:34:36

Temat: Re: Ból kręgosłupa
Od: "Rostek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem pomoże i to bardzo - masaż i nic więcej.

:-)
Piotr Rostkowski - warszawa
www.masaz.w.pl tel.0 606 490 355

pozdrawiam Piotrek Rostkowski