Ból po szczepieniu na grype

1. Data: 2005-10-23 11:37:31

Temat: Ból po szczepieniu na grype
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W ubiegłą środę zaszcezpiłem się na grypę (Vaxigrip). Do dnia dzisiejszego (4
dni) nadal odczuwam ból mięśnia w miejscu ukucia. Jak długo to może jeszcze
potrwać ?
Pozdrawiam,
Krzysztof

2. Data: 2005-10-23 12:07:45

Temat: Re: Ból po szczepieniu na grype
Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Oct 2005 13:37:31 +0200, Krzysztof
<o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> dzisiejszego (4
> dni) nadal odczuwam ból mięśnia w miejscu ukucia. Jak długo to może

Jesli nie ma innych objawow, nie ma powodow do niepokoju.
Moze jeszcze kilka dni potrwac.

--
Robert

3. Data: 2005-10-23 12:16:06

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jesli nie ma innych objawow, nie ma powodow do niepokoju.
> Moze jeszcze kilka dni potrwac.

Dziekuję za odpowiedz. Objawow brak, po prostu pobolewa w srodku miesnia.

Krzysztof

4. Data: 2005-10-23 13:52:28

Od: "do*ska" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (4
> dni) nadal odczuwam ból mięśnia w miejscu ukucia. Jak długo to może

U mnie za kazdym razem przy szczepieniu na grypie robila sie taka twarda
czerwona tkliwa obwodka wokol szczepienia i reka bolala. Tak okolo tygoodnia
to mniej wiecej trwalo.
--
do*ska

5. Data: 2005-10-23 20:18:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 Oct 2005 15:52:28 +0200, *do*ska*
<news:djg4kc$a41$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> U mnie za kazdym razem przy szczepieniu na grypie robila sie taka twarda
> czerwona tkliwa obwodka wokol szczepienia i reka bolala. Tak okolo tygoodnia
> to mniej wiecej trwalo.

Trzeba przykładać na jakieś 10 minut kompres (woda z sodą).

--
Kaja

Spuchniete oko
Tabletki antykoncepcyjne a struny głosowe??
Marker raka piersi
pranie muzgu
Wysypka i ciąża