Ból szyi i ramienia

1. Data: 2004-07-02 14:32:53

Temat: Ból szyi i ramienia
Od: "Redtown" <R...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawił się nagle....
Objawy: ból głowy, lekki szyi, i promieniujący do prawej kończyny górnej
gdzie ma najwieksze nasilenie.
Moja diagnoza: zapalenie nerwu ramiennego spowodowane ochłodzeniem w ciagu
nocy.
Leczenie: Paracetamol, zamiennie Nefopam, Naproxen maść, Ben-Gay...
Mam tylko pytanie: ile czasu to potrwa :( ?

2. Data: 2004-07-04 15:15:49

Temat: Re: Ból szyi i ramienia
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jul 2004 16:32:53 +0200, Redtown wrote:

> Objawy: [...]
> Moja diagnoza: [...]
> Leczenie: [...]
> Mam tylko pytanie: ile czasu to potrwa :( ?

Skoro dysponujesz wiedzą pozwalającą na rozpoznawanie i leczenie chorób
to jakim cudem wiedząc co Ci dolega nie wiesz ile potrwa?...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Olfen-100 SR - interakcja z alkoholem?
Symbicort - odpowiednik?