Bol w ledzwiach - kto poradzi ???

1. Data: 2001-09-11 09:41:08

Temat: Bol w ledzwiach - kto poradzi ???
Od: "nelson" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Zona od lat cierpi na niewiadomego pochodzenia bol
w okolicach kregoslupa ledzwiowego (tam gdzie plecy
koncza swa chwalebna nazwe ;-)) ).
Bol nie jest zlokalizowany przy samym kregoslupie
ale mniej wiecej 5-10 cm w lewo (patrzac od tylu).
Procz tego wystepuje silny promieniujacy bol
wzdluz lewej nogi (od tego miejsca az do kolana
a nawet lydki).
Odwiedzila juz wielokrotnie chyba wszystkich lekarzy
(ginekolog, neurolog, chirurg...) i nikt nie potrafi jej pomoc.
Czy ktos moglby poradzic do kogo sie udac, moze
jakies konkretne nazwisko lekarza z Malopolski lub
Slaska?

I co to wogole moze byc za przypadlosc ???

Piotrek

2. Data: 2001-09-12 14:43:14

Temat: Re: Bol w ledzwiach - kto poradzi ???
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie to klasyczna dyskopatia. Żadnego wyciągania ani leżenia z nogami
ułożonymi na krześle!!! Kiedy boli tylko środki przeciwbólowe,
rozkurczające.
Podczas ataku bólu mięśnie przy kręgosłupie są napięte i wszelkie próby
"rozciągania" kręgosłupa mogą skończyć się zamiast "nastawieniem" kręgów -
czymś przeciwnym.
[em]

3. Data: 2001-09-21 17:38:54

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z niecierpliwością czekałem, co na to lekarze i studenci medycyny
i... nie doczekałem sie. [em]

4. Data: 2001-09-21 18:14:56

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
nie doczekales sie, bo w zasadzie wyczerpales temat. Postawiles najbardziej
prawdopodobne rozpoznanie i dales zalecenia, ktore na pewno nie szkodza. Nic
wiecej nie mozna tu napisac, mimo wszystko wiekszosci schorzen nie da sie
leczyc zdalnie.
Do zo
Blade

niech mnie ktos pocieszy
kinder biovital toffy
Mala urodzeniowa masa ciala
Pęknięty mostek...
specjalna dieta aby zwalczyc tradzik ???