Ból w łokciu

1. Data: 2005-04-21 13:25:15

Temat: Ból w łokciu
Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zanim wybiore sie do ortopedy chcialem zasiegnac tutaj Waszej rady. Od paru
dni mam problem z lokciem. Nie moge do konca wyprostowac reki w lokciu,
gdyz czuje w nim bol, wyglada to tak, jakby sie skrocily sciegna po
wewnetrznej stronie lokcia a proba wyprostowania powoduje ich rozciaganie i
co za tym idzie bol.
Nie moge rowniez zgiac maksymalnie reki w lokciu, gdyz rowniez przy tym
ruchu czuje w nim bol.

Co to moze byc? Zapalenie stawu lokciowego?

Mariusz

2. Data: 2005-04-21 15:21:37

Temat: Re: Ból w łokciu
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Apr 2005 15:25:15 +0200, Mariusz wrote:

> [...]
> ruchu czuje w nim bol.
>
> Co to moze byc? Zapalenie stawu lokciowego?

Czolem!

Nie rozumiem Twego opisu, jest w nim mala sprzecznosc. Czy boli Cie sam
staw, czy tez "sciegna po wewnetrznej stronie lokcia". A jezeli sciegna,
to czy jest to bardziej na przedramieniu czy na ramieniu?

Pozdrawiam1

Waldek

3. Data: 2005-04-21 18:01:53

Temat: Re: Ból w 3okciu
Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Josef Morko" <j...@x...org> wrote in message
> [...]
> staw, czy tez "sciegna po wewnetrznej stronie lokcia". A jezeli sciegna,
> to czy jest to bardziej na przedramieniu czy na ramieniu?

Trudno okreslic czy to bol w stawie, czy bol sciegien, moze jednak glownie
sciegna, natomiast po trosze przenosi sie to na staw.

Mariusz

4. Data: 2005-04-21 20:22:09

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 2005-04-21 15:25, Mariusz
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> [...]
> ruchu czuje w nim bol.
>
> Co to moze byc? Zapalenie stawu lokciowego?

Moze jakis bol po urazie? Nie uderzyles gdzies lokciem ostatnio?
Swoja droga dobrze byloby to miec pod kontrola, czyli wybrac sie do
chirurga ortopedy szybko.
Ja jestem juz dwa lata po zabiegu usuniecia cial obcych z okolic stawu
lokciowego na tle pourazwoym. To znaczy ja urazu nie pamietam, ale
musial najwyrazniej jakis byc.
Zorientowalam sie pewnego dnia, ze po prostu dziwnym trafem nie moge
wyprostowac reki w lokciu do konca, a staw czasem mnie pobolewal.
Wybralam sie do specjalisty, zdjecie RTG no i okazalo sie ze sa te ciala
obce. Potem zabieg usuniecia, ale lokcia niestety dalej nie wyprostuje
maksymalnie no i pobolewa na zmiane pogody.
Mysle,ze gdybym zauwazyla wczesniej, ze cos jest nie tak z tym lokciem
dzui byloby w porzadku wszystko.

Anka P.

5. Data: 2005-04-22 10:47:59

Od: "Mariusz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maksymalnie no i pobolewa na zmiane pogody.
> Mysle,ze gdybym zauwazyla wczesniej, ze cos jest nie tak z tym lokciem

No wlasnie, zadnego urazu, nigdzie nie przywalilem, nie naciagnalem. Dzis
juz troche mniej boli ale i tak mam wizyte umowiona na wieczor do ortopedy.
Zobaczymy co powie.

/MM

badania kręgosłupa i opinia
ginekolog ze śłąska i zagłębia