Ból w okolicy lewej łopatki

1. Data: 2003-02-03 06:57:37

Temat: Ból w okolicy lewej łopatki
Od: "Grzegorz" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
... moją połowica męczy się z takim bólem już od kilku miesięcy - internista
i chirurg nie pomogli. Ból jest ostry, miejscowy i przeszywający - występuje
okresowo, prześwietlenie RTG nic nie wykazało. Jeśli ktoś z szanownych
grupowiczów spotkał się z czymś takim i mógłby coś poradzić - np do jakiego
lekarza się udać to będę b. wdzięczny.
Jest jeszcze coś co mnie niepokoi - otóż ten ból od paru dni pojawił się u
mnie - dokładnie taki sam i wtym samym miejscu. Co to może być ? wirus,
bakteria?
pozdrawiam, Grzegorz

2. Data: 2003-02-03 09:11:36

Temat: Re: Ból w okolicy lewej łopatki
Od: "helper-onet" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm byc moze to empatia....
ostry przeszywajacy ? hmm jesli bylby ostry ale tepy to wskazywaloby to (
wedlug mnei laika ) na jakis obciazenie wiezadel przy kregach, lopatce.
Moze macie w domu nowe krzeslo, kanape . Ja i moja malzona mamy skolioze (
ona leczona operacyjnei ) i miewamy takie wlasnei byle przy siedzeniu dluzej
an niewygodnym ( z pozoru wygodnym) kzesle itp...
tomasz

3. Data: 2003-02-03 09:36:03

Od: "Grzegorz" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

... empatia to raczej odpada ale niewygodne krzesło w pracy to może być
dobry trop - chyba sprawdze na czym żona siedzi w pracy, pozdrawiam,
Grzegorz

4. Data: 2003-02-03 10:36:19

Od: "helper-onet" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najbardziej mordercze sa te nan 1 nodze ... jesli takie krzeslo kosztuje
mniejniz 500 zl ( choc to ni ejest odnosnik decydujcy ) te krzesla lapai
jakis staly przechyl tak, ze nei siedzi sie
_____

ale raczej

/

tomasz