Bolące kolana

1. Data: 2003-01-18 22:33:42

Temat: Bolące kolana
Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od długiego już czasu bolą mnie kolana (bedąc ścisłym to już od 3 lat). Raz
zostałem skierowany do specjalisty a ten stwierdził, że bóle są na podłożu
wzrostowym. Jednak cały czas występują - raz silniej, raz słabiej. Ostatnio
ból nasila się do tego stopnia, że problemem staje się dla mnie zejście po
schodach. Mam dopiero 19 lat, ważę 67kg przy wzroście 171 cm. Bardzo często
mam takie uczucie jakby noga w kolanie sztywniała a ból staje się czesto
kłujący i ostry. Proszę o poradę i do jakiego specjalisty miałbym się
zgłosić.

Jaco

2. Data: 2003-01-19 07:45:08

Temat: Re: Bolące kolana
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam takie uczucie jakby noga w kolanie sztywniała a ból staje się czesto
> kłujący i ostry. Proszę o poradę i do jakiego specjalisty miałbym się

Witaj,
Nie jestem lekarzem, więc powiem Ci tylko, jak to wyglądało u mnie.
Też cierpiałam na bóle kolan, objawy podobne do tych, które opisałeś.
Oglądał mnie najpierw ortopeda, który niczego niepokojącego nie zauważył.
Wymogłam więc na interniście (wmawiającym mi bóle wzrostowe w wieku.....25.
lat oraz przeciążenie stawów przy wzroście171cm i wadze 57 kg) skierowania
na odpowiednie badania krwi i moczu, z którymi powędrowałam do reumatologa.
O.

3. Data: 2003-01-19 09:17:13

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za informacje, też tak zrobię bo mnie też wmawiano bóle wzrostowe.
Jaco

4. Data: 2003-01-19 10:15:07

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za informacje, też tak zrobię bo mnie też wmawiano bóle wzrostowe.
> Jaco

No nie wiem....może u Ciebie to SĄ bóle wzrostowe? Rośniesz szybko teraz?
Tak, czy siak, idź do internisty i z nim pogadaj :)
O.

5. Data: 2003-01-19 16:54:03

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolę sobie na odrobinę ironi. Jakbym od 3 lat szybko rósł to być może
byłbym większy niż drzewa w parku. Najbardziej obawiam się, że może być to
zapalenie stawów - koleżanka ma to samo i na dodatek takie same objawy ale
tak czy inaczej idę do lekarza w pon albo we wtorek:)

6. Data: 2003-01-19 18:10:02

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolę sobie na odrobinę ironi. Jakbym od 3 lat szybko rósł to być może
> byłbym większy niż drzewa w parku.

Zauwazyłam ile masz wzrostu.....miałam Ci napisać "to nie bóle wzrostowe -
jesteś przecież niski"? Miłe to by nie było. Więc ta ironia w stosunku do
mnie jest niepotrzebna. Chciałam być subtelna ;-)
A może 3 lata temu miałeś 156cm? :)
A poza tym: lepiej, żeby to BYŁY bóle wzrostowe. Wszystkie inne opcje są
mniej przyjemne.
Ola

7. Data: 2003-01-19 21:33:45

Od: "Jaco" <j...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ ironia była wystosowana do tego lekarza, broń Boże do Ciebie bo
przecież pomagasz mi a ja nie należę do osób, które nie szanują innych.
Przepraszam jeśli tak to zabrzmiało. Ale wracając do tematu to też bym się
cieszył jeśli to wzrostowe, tylko że ja dużo nie urosłem od tego czasu a
kolana zazwyczaj bolą np. po intensywnych biegach - takie lubię:) albo po
długim chodzeniu. Jeszcze raz przepraszam

8. Data: 2003-01-20 08:03:32

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolana zazwyczaj bolą np. po intensywnych biegach - takie lubię:) albo po
> długim chodzeniu.
Yyyyyyy......to może po prostu zbyt obciążasz stawy? 67 kg przy 171 to jest
jednak pewna waga, a jak do tego np. biegasz po asfalcie zamiast uprawiać
jogging na leśnych ścieżkach, pokrytych miękkim i gliwiem... ;-)
Może rower? Zdecydowanie nie obciąża kolan. Może pływanie?
O.

szukam informacji o kile....
laryngolog w warszawie
Cisnieniomierz - obsluga