Co to jest WODA MARTWA i ŻYWA ?

1. Data: 2003-01-19 01:07:11

Temat: Co to jest WODA MARTWA i ŻYWA ?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam, że wyzwala energię, wygładza i oczyszcza skórę.
Skąd ją wziąć ?

Diana Szczerzyńska

2. Data: 2003-01-19 03:48:36

Temat: Re: Co to jest WODA MARTWA i ŻYWA ?
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Od naciągacza, który chce od Ciebie wyciągnąć forsę.:-)))
Polecam strony www.ekspierd.prv.pl i www.selfego.prv.pl

3. Data: 2003-01-19 11:25:33

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W cmentarnej studni jest taka woda lecznicza. Polecam, dobrze robi na cere.

--

prof. dr hab. \/\/ I S E |\/| A N
Spec-elektryk od gazowych dzwonków.

4. Data: 2003-01-19 12:01:46

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam , bardzo skuteczne, przepis w "Baśniach 1000 i jednej nocy"
Dorota>

5. Data: 2003-01-19 14:15:53

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał/a news:012f.0000049e.3e29fa3e@newsgate.onet.pl:

> Słyszałam, że wyzwala energię, wygładza i oczyszcza skórę.
> Skąd ją wziąć ?

Ostatnio na mikroskopowaniu wyhodowaliśmy wodę tak żywą, że zwiewała spod
szkiełka. Wystarczyło zostawić słoik wody z moczarką kanadyjską na dwa dni.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

6. Data: 2003-01-19 15:36:07

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On 19 Jan 2003 02:07:11 +0100, s...@o...pl wrote:

>Słyszałam, że wyzwala energię, wygładza i oczyszcza skórę.
>Skąd ją wziąć ?
>
>W cmentarnej studni jest taka woda lecznicza. Polecam, dobrze robi na cere.

W odpowiedzi dostalas glupi, prymitywny dowcip (jak wiekszosc
odpowiedzi tego autora).

Zywa i martwa woda to byl modny temat 20 lat temu w czasopismach
poswieconych medycynie niekonwencjonalnej. Zalecano picie jej i
obmywanie nia chorych czesci ciala. Martwa woda miala miec wlasnosci
uspokajajace, zywa pobudzajace. Pozniej okazalo sie, ze te wody nie
pomagaja, a w niektorych przypadkach nawet szkodza.
Martwa i zywa wode mozna otrzymac w bardzo prostym aparacie do
elektrolizy zwyklej wody. Aparat musi miec taka konstrukcje, aby woda
znajdujaca sie w bezposrednim sasiedztwie elektrod nie mieszala sie z
pozostala objetoscia wody. Po 20 minutach elektorolizy woda martwa i
zywa jest juz gotowa. Obie wody sa rozne pod wzgledem wygladu i smaku.
Jedna z nich ( nie pamietam juz ktora ) jest klarowna, druga metna o
lekkim niebieskawym odcieniu.
Podkreslam jeszcze raz - uwazam, ze to jest nieskuteczne i szkodliwe.
Pozdrawiam
gp

8. Data: 2003-01-19 22:34:41

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałam, że wyzwala energię, wygładza i oczyszcza skórę.
> Skąd ją wziąć ?

A to nie od Tombaka?

Sandra

9. Data: 2003-01-20 08:39:56

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:012f.0000049e.3e29fa3e@newsgate.onet.pl tako rzecze

> Słyszałam, że wyzwala energię, wygładza i oczyszcza skórę.
> Skąd ją wziąć ?

Instytut Badania Czarów i Magii, adres znajdziesz w książce A. i B.
Strugackich "Poniedziałek zaczyna się w sobotę".

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

10. Data: 2003-01-20 12:08:34

Temat: Re: Co to jest WODA MARTWA i &macr;YWA ?
Od: r...@g...pl (rafal) szukaj wiadomości tego autora

gp wrote:

> [...]

> lekkim niebieskawym odcieniu.
> Podkreslam jeszcze raz - uwazam, ze to jest nieskuteczne i szkodliwe.

Dodac mozna, ze dzis jaka wode "zywa" okresla sie wode mocno zjopnizpowana
ujemnie, natomiast "martw?" zjonizowana dodatnio.
Rafal

Bolące kolana
szukam informacji o kile....
laryngolog w warszawie