Bolący łokieć

1. Data: 2006-09-04 06:32:51

Temat: Bolący łokieć
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od paru tygodni zmagam się z bolącym łokciem. W sumie nie wiem od czego to się
stało. Nie jest to wynikiem żadnego urazu. Po prostu na łokciu pod skórą mam
taki jeben punkt, który jeśli dotknę, a najczęściej kedy się podeprę np. przy
pisaniu na kompie albo w ogóle jeśli położę łolieć na stół =- boli jak cholera.
Nie jest to miejsce z tzw "prądami"
Faktem jest, że kużo się podpieram, jak to przy pracy na kompie.
Co to może być?

Pozdrawoam
greo

2. Data: 2006-09-04 10:34:08

Temat: Re: Bolący łokieć
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cholera.
> Nie jest to miejsce z tzw "prądami"
> Faktem jest, że kużo się podpieram, jak to przy pracy na kompie.

Podpowiedzcie proszę, bo przed chwilą się niefortunnie podparłem i myslałem,
że będe musiał pampersa wymienić :(

3. Data: 2006-09-04 11:40:16

Od: "LOB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie proszę, bo przed chwilą się niefortunnie podparłem i
myslałem,
> że będe musiał pampersa wymienić :(

Również czekam, mam to samo od paru miesięcy, oczywiście praca przy PC 8h

4. Data: 2006-09-04 12:03:06

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> Nie jest to miejsce z tzw "prądami"
> Faktem jest, że kużo się podpieram, jak to przy pracy na kompie.

Ja miałam obolały łokieć i ... bark. W ręce, którą steruję myszką.
Pomogła wymiana podkłądki z podwyższeniem na nadgarstek... Od tej pory
obolały łokieć i bark - jak ręką odjął :) Ale być może u Ciebie jest
inna przyczyna...
--
eMCe

5. Data: 2006-09-04 12:17:02

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

?

> [...]
> Pomogła wymiana podkłądki z podwyższeniem na nadgarstek... Od tej pory
> obolały łokieć i bark - jak ręką odjął :) Ale być może u Ciebie jest

Nie wiem czy przyczyna inna ale napewno inny łokieć. Boli mnie drugi łokieć
niż ten co operuje myszą.

6. Data: 2006-09-04 14:02:58

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
> Nie jest to miejsce z tzw "prądami"
> Faktem jest, że kużo się podpieram, jak to przy pracy na kompie.

Coś jakby łokieć studenta. Z jakiejś tam strony:
Objawy: ból łokcia (także przy naciskaniu), obrzęk, zaczerwieniona
skóra.
Przyczyny: dolegliwość ta może być także konsekwencją upadku,
choć najczęściej dotyka szachistów, uczniów i studentów, którzy
podpierając głowę, mocno "wciskają" łokcie w twardy blat. Łokieć
jest wtedy stale przeciążony, może dojść do wewnętrznego
krwawienia do kaletki maziowej, w połączeniu z jej obrzękiem i
stanem zapalnym.

Proponuję podłożyć coś miekkiego pod ten łokieć. Choćby zeszyt,
a jeszcze lepiej podkładka żelowa. Do tego nie zaszkodzi podkładka z
przodu klawiatury, zmniejsza ona obciążenie mięśni przedramion.
Proszę sprawdzić, czy nie będzie pomagało delikatne masowanie
kostką lodu.
Jeśli nie będzie przechodzić to do specjalisty.

Urzadzenie Sense Wear do pomiaru kalorii ..
glista ludzka
Nadmierne pocenie
Tlumaczenie
Jak leczyć zespół WERNERA ?