glista ludzka

1. Data: 2006-09-03 18:35:56

Temat: glista ludzka
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Od ok 10 lat zmagam sie z problemem glisty ludzkiej, od ok. 5 lecze
te przypadlosc. Niestety wczesniej moi lekarze nie mogli
znalesc diagnozy . Moimi objawiami jest ( niestety nadal) swedzenie
i klucie skóry , nigdzie jeszcze nie znalazlam informacji o takich
objawach wlasnie glisty ludzkiej. Ta przypadlosc jest tak
uciazliwa, ze nie moge sobie z nia poradzic, nie jest to takie
sobie swedzenie, ale jakby nakluwanie od wewnetrznej strony b.
cieniutkimi igielkami i gdy w jednym miejscu mnie zakluje i zacznie
swedziec to odrazu odpowiada mi takie klucie w innej czesci ciala
i tak przez kilka godzin. Najgorszy jest okres przed zasnieciem i w
srodku nocy lub nad ranem. Czasami budzilo mnie to klucio -
swedzenie i musialam chodzic po pokoju przez dwie - trzy godziny ,
bo nie moglam ani siedziec ani lezec. Niby nic takiego, ale jak
ktos czegos takiego nie przezyl to wydawac mu sie moze to
blache. Jest to naprawde okropne. Teraz lecze sie vermoxem ,
zentelem i innymi, pomaga na troche dwa, trzy miesiace, ale tylko
wtedy gdy( wbrew zaleceniom lekarzw) najem sie tych tabletek jedne po
drugich , a nie np. po 2 tygodniach nastepna dawke. Wszystkie
srodki zapobiegawcze jak higiena stosuj e ( gotowanie, prasowanie,
zbiorowe leczenie) i tylko ja w rodzinie mam ta przypadlosc, inni
robili badania i nic, u mnie tylko wychodza jajeczka glisty. Nie wiem
juz co mam zrobic , nie moge przeciez truc sie ciagle ta
chemia, zwlaszcza, ze np. na zental juz sie uodpornilam i nie
dziala na mojego pasozyta.
Prosze moze ktos cos wie o jakis innych nowych preparatach lub
srodkach?
Ewa

2. Data: 2006-09-05 12:27:56

Temat: Re: glista ludzka
Od: "Slawek SWP" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <e...@o...pl> napisal w wiadomosci
ps.com
> Od ok 10 lat zmagam sie z problemem glisty ludzkiej, od ok. 5 lecze
> Prosze moze ktos cos wie o jakis innych nowych preparatach lub
> srodkach?
> Ewa

Tu jest opisane, ze powinnas sie juz dawno wyleczyc
http://www.pfm.pl/u235/navi/199263
http://www.resmedica.pl/zdart3007.html

Wyglada na to, ze sie nieustannie zarazasz. Albo sama od siebie albo gdzies
w swoim otoczeniu masz gwarantowane zródlo jajeczek glist. Musisz spisac
wszystkie miejsca w których cos spozywasz a inni domownicy nie... Popros
rodzine niech cie poobserwuja podczas snu...

--
Slawek SWP - Przy odpowiedzi na priv usun 2 nadwyzki
Ekspert to czlowiek, który przestal myslec - on wie :-)

3. Data: 2006-09-09 00:18:10

Od: "robert kwalwec" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytałem kiedyś książkę o głodówkach i jednym ze sposobów dla ludzi o silnej
woli jest głodówka przez ok. 7 dni, nie sprawdzałem tego nigdy, więc nie wiem
na ile skuteczne, w każdym razie jak byś chciał robić głodówkę to najpierw
poczytaj jakąś książke co byś nie zaszkodził sobie, bo źle prowadzona
zaszkodzi.
Pozdro
Rob

Nadmierne pocenie
Tlumaczenie
Jak leczyć zespół WERNERA ?
Zemsta Faraona
Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...