Bóle brzucha i krew

1. Data: 2002-08-19 05:11:24

Temat: Bóle brzucha i krew
Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

5 dni temu coś zaczęło mnie boleć w prawym boku (tuż pod żebrem). Nie
przywiązywałem do tego wagi, tym bardziej, że ból ustąpił po dwóch
dniach. Jednak od 3 dni wraz z kałem oddaję duże ilości krwi. Nie wiem,
czy można ból brzucha z tym łączyć...

Nie piję alkoholu (w ogóle), jadam mało mięsa (jak się da go uniknąć)
mam 31 lat, nigdy nie miałem takiego problemu...

Czy zlekceważyć to czy lecieć do lekarza? Jeżeli tak, to do jakiego???
Pytam, bo nie choruję i do przychodni chodzę tylko po badania okresowe
do pracy...

Z innej beczki: nałogowo piję napoje prosto z zamrażalnika. Czy
szkodliwe na żołądek jest picie tak zmrożonych napojów?

Berberek

2. Data: 2002-08-19 05:23:26

Temat: Re: Bóle brzucha i krew
Od: "Mr Myszek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zlekceważyć to czy lecieć do lekarza? Jeżeli tak, to do jakiego???

Chlopie!!!! Gon do lekarza, to jest raczej cos bardzo powaznego. Idz do
internisty a on skieruje Cie do chirurgra i gastrologa.
--
Z radosnym ...
Mr Myszek

3. Data: 2002-08-19 09:36:00

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Aug 2002 07:11:24 +0200, uzytkownik Maciej Lankowski
<b...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
tego co nastepuje:

> [...]
>przywiązywałem do tego wagi, tym bardziej, że ból ustąpił po dwóch
>dniach. Jednak od 3 dni wraz z kałem oddaję duże ilości krwi. Nie wiem,

Czlowieku, ty lec czym predzej do lekarza a nie na pl.sci.medycyna. To
moga byc bardzo powazne sprawy, lacznie z objawami raka jelita itp.

_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
\_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
\__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

4. Data: 2002-08-19 19:18:22

Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.sci.medycyna you wrote:

>Czlowieku, ty lec czym predzej do lekarza a nie na pl.sci.medycyna.

Ale co ja zrobię, że ufam bardziej tej grupie niż lekarzom? Nie chcę,
aby złą diagnozą doprowadzili naprawdę do czegoś poważnego...

>moga byc bardzo powazne sprawy, lacznie z objawami raka jelita itp.

Zostałem przestraszony, pewnie teraz się rozchoruję na jakąś fantomową
chorobę :(

Do lekarza jednak pójdę jak najszybciej...

berberek

5. Data: 2002-08-19 20:31:02

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale co ja zrobię, że ufam bardziej tej grupie niż lekarzom? Nie chcę,
> aby złą diagnozą doprowadzili naprawdę do czegoś poważnego...

To jest dziwne i zastanawiajace zjawisko. Ludzie wola wierzyc jakiemus
nieznanemu czlowiekowi z Internetu (ktory moze jest np. 14-letnim dzieckiem
albo hydraulikiem interesujacym sie hobbystycznie medycyna) w tak waznej
sprawie jak wlasne zdrowie i zycie niz lekarzowi z dyplomem, wyksztalceniem
i praktyka ! Paranoja. Szczegolnie przerazajace jest to w przypadku takim
jak ten, gdy obserwujemy niepokojace objawy alarmowe wzmagajace niepokoj
onkologiczny.

Ludzie zrozumcie. Zaden powazny, doswiadczony lekarz nie postawi diagnozy na
odleglosc - listownie.
Moze sie w to zabawic jedynie megaloman lub oszust. I takiemu zamierzycie
wierzyc ?! On jest autorytetem !

Chris

6. Data: 2002-08-20 05:17:39

Od: "Mr Myszek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo hydraulikiem interesujacym sie hobbystycznie medycyna) w tak waznej
> sprawie jak wlasne zdrowie i zycie niz lekarzowi z dyplomem,
Ale w zyciu mam to samo. Do mojej Kliniki, ludzie przyprowadzaja swoje
dzieci z wysokim stopniem zaawansowania choroby. Na pytanie dla czego tak
pozno przychodza z dzieckiem, odpowiadaja, ze wczesniej leczyli dziecko u
energoterapeuty, zielarza i znachora. Szok. Dzieci sa naszym najwyzszym
priorytetem, a my robimy wszystko aby tak niebylo. :-(((

> Moze sie w to zabawic jedynie megaloman lub oszust. I takiemu zamierzycie
> wierzyc ?! On jest autorytetem !
Zwroc uwage, ze nie stawiam diagnozy, tylko doradzam kontakt z lekarzem
(internista, chora reforma :-( )
--
Z radosnym ...
Mr Myszek

7. Data: 2002-08-22 12:15:14

Od: "J.R." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz wrzody i o tym nie wiesz?Biegnij szybko do lekarza ogólnego!

--
J.R.
> [...]
>
> Z innej beczki: nałogowo piję napoje prosto z zamrażalnika. Czy
> szkodliwe na żołądek jest picie tak zmrożonych napojów?

Nadgarstki
Ciekawy link
puchnące palce
Gangren