Nadgarstki

1. Data: 2002-08-18 21:46:56

Temat: Nadgarstki
Od: "Przem@s - \(Helldrive\)" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Od dluzszego czasu borykam sie z problemem moich nadgarstkow ktore
bola podczas mocnego przegiecia w jedna badz druga strone.
Prawdopodobnie jest to spowodowane (prawie)wyczynowa jazda na rowerze oraz
innymi urazami.
Dodam ze dnia 21 czerwca b.r. pewna niezbyt lubiana przeze mnie osoba
wykopala mi papireosa z reki trafiajac w moj nadgarstek. Przez tydzien nie
umialem ruszyc reka aczkolwiek nie bylem u lekarza poniewaz nie bylo obrzeku
i wszyscy odradzali mi to. Teraz po paru godzinach spokojnej jazdy na
rowerze ciezko jest mi pisac na klawiaturze lewa reka poniewaz przeszkadza
mi ten bol i uczucie blokowania miesni.
Czy da sie cos z tym zrobic ?
Czy konieczna jest ingerencja skalpela w moim nadgarstku ??
Za wszelkie info z gory dziekuje i pozdrawiam
Przem@s

2. Data: 2002-08-19 05:25:25

Temat: Re: Nadgarstki
Od: "Mr Myszek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobic zdjecie rentgenowske. To moze byc pekniecie nasady dalszej kosci
przedramienia. Powazna sprawa...

--
Z radosnym ...
Mr Myszek

3. Data: 2002-08-31 11:03:52

Temat: Odp: Nadgarstki
Od: "India" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

renteg - obowiązkowo!!!!
Doraźnie mogłabym polecić Ben Gay żel dla sportowców, ale on pomaga w bólach
spowodowanych naciągnięciem lub przeciążeniem tkanek miękkich /mięśni, ścięg
ien, więzadeł itp/.
Użytkownik Przem@s - (Helldrive) <g...@i...pl> w wiadomości do grup dysku
syjnych napisał:ajp4nh$u0$...@k...task.gda.pl...

Ciekawy link