Bóle w klatce piersiowej

1. Data: 2005-03-06 18:40:15

Temat: Bóle w klatce piersiowej
Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Odkąd pamiętam mam taki problem. Czasem w klatce piersiowej centralnie w
okolicach mostka pojawia się nasilający się ból. Jest od dosyć intensywny i
przechodzi mniej więcej po 10 min. Zwykle pojawia się po napiciu się czegoś
kwaśnego lub po alkoholu. Czasem ból ustępuje szybciej jak mi się odbije ale
to się zdarza rzadko. Jakieś pomysły co to może być? Z góry dziękuję za
odpowiedź.

2. Data: 2005-03-06 19:27:50

Temat: Re: Bóle w klatce piersiowej
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-06, r...@v...pl <r...@v...pl> wrote:
> [...]
> to się zdarza rzadko. Jakieś pomysły co to może być? Z góry dziękuję za

cokolwiek:

- zolodek
- wrzody
- przepuklina rozworu przelykowego
- stres
- serce (malo prawdopodobne)

Idz do internisty, i jesli i on bedzie mial podobne do moich
skojarzen do dostenie skierowanie gastroskopie (i pewnie
na ekg aby wykluczyc te ostatnie)

3. Data: 2005-03-06 20:04:03

Od: r...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> cokolwiek:
>
> - zolodek
> - wrzody
> - przepuklina rozworu przelykowego
> - stres
> - serce (malo prawdopodobne)

Tą przypadłość mam od dziecka. Tak więc wykluczyć można stres, wrzody
(generalnie żołądek też). EKG miałem robione kilka razy i nic nie wykazało. Po
objawach jakie daje przepuklina rozworu przełykowego, też bym ją wykluczył,
aczkolwiek moja wiedza na ten temat pochodzi z internetu i pewnie nie jest
pełna. Zresztą napisałem, że jak mi się odbije to ból ustępuje. Tak więc nie
wiem - jakieś zatrzymanie gazów czy coś?

Wskazania do podania KKCz
zapalenie mięśnia twarzowego
Malaria?
ból kolan