Bordeline

1. Data: 2002-02-02 10:47:58

Temat: Bordeline
Od: "Krzysiek" <k...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej nie wiem czy dobrze pisze tę nazwę "Bordeline",
czy ktoś wie coś na temat tej horoby?
Potrzebne mi są szczegółowe informacje

2. Data: 2002-02-02 11:20:51

Temat: Re: Bordeline
Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@f...pl> napisał w wiadomości
> Hej nie wiem czy dobrze pisze tę nazwę "Bordeline",
> czy ktoś wie coś na temat tej horoby?
> Potrzebne mi są szczegółowe informacje

Jakiego narządu? Istnieje grupa guzów określanych jako borderline, czyli
graniczne; mają pewne cechy złośliwości, ale łagodny przebieg. Żebym mógł
coś bliższego napisać, muszę wiedzieć, czego ma dotyczyć; to tak, jak
miałbym pisać o raku - inaczej przebiega podstawnmokomórkowy skóry, a
zupełnie inaczej zarodkowy jądra.
Pozdrawiam
Adam

3. Data: 2002-02-02 13:21:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej nie wiem czy dobrze pisze tę nazwę "Bordeline",
> czy ktoś wie coś na temat tej horoby?
> Potrzebne mi są szczegółowe informacje

borderline to nie choroba... to opis stanu choroby nowotworowej... jeszcze
nie ma rozsiewu... jeszcze...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-02 15:37:06

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> borderline to nie choroba... to opis stanu choroby nowotworowej... jeszcze
> nie ma rozsiewu... jeszcze...

Nie zawsze dotyczy to neo. Borderline oznacza cos z pogranicza normy i
patologii.
Np. borderline (personality) to np. okreslenie typu osobowosci w skrocie
rzecz biorac na granicy patologii.

T.

5. Data: 2002-02-02 18:25:30

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a3ggf8$2da$1@news.tpi.pl>, k...@f...pl says...
> Hej nie wiem czy dobrze pisze tę nazwę "Bordeline",
> czy ktoś wie coś na temat tej horoby?
> Potrzebne mi są szczegółowe informacje

Moze okresl z jakiej dziedziny ma to byc borderline. Bo jak z
psychiatrii to co innego a jak np. z onkologii to co innego.

6. Data: 2002-02-04 16:54:04

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> napisał w
wiadomości news:a3h0qu$n5s$1@news.tpi.pl...

> [...]
> patologii.
> Np. borderline (personality) to np. okreslenie typu osobowosci w skrocie

niby racja... ale jak sie czlowiek ciagle grzebie w rakach to mu nic innego
juz na mysl nie przychodzi...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-02-05 13:24:08

Od: "Krzysiek" <k...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o Borderline (dziedzina psychiatria)

8. Data: 2002-02-07 14:13:24

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzaj zaburzenia osobowosci
charakteryzujacy sie zab. poczucia wlasnej wartosci i odrebnosci
trudnosciami wchodzenia w blizsze zwiazki z ludzmi , brak prawidlowej
kontroli temocji , stale uczucie pustki i nudy,
czesto impulsywnosc w zakresie co najmniej 2 dorm zachowan(
rorzutnosc,promiskuityzm, naduzywanie srodk. psychoakt. kradzieze,
niebezp.prow. samochodu,zarlocznosc
(osoba a gdy sie ja spyta co lubi, jaka jest , itp - nie wie , nie wie nic o
sobie)
aby rozpoznac osoba musi przejawiac 5 z posrod osmiu cech
(szczegoły np . w kaplanie)

wyczuwalna watroba ?
pytania o nadżerkę
Praca magisterska? POMOGE