Borelioza

1. Data: 2003-02-21 10:20:18

Temat: Borelioza
Od: "Majka" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów :)

Czy znajdę w okolicach Katowic laboratorium analityczne które (za opłatą
oczywiście) wykluczy lub potwierdzi u mojego 15-letniego syna Boreliozę
(chorobę z Lyme). Syn ma ciągle nawracające bóle stawów i mięśni, stany
podgorączkowe (2-3 tygodnie spokoju i znowu "grypa" - zdaniem lekarza
rodzinnego). Kiedyś tego nie miewał. Latem byliśmy całą rodziną na urlopie w
Zwierzyńcu (Zamojszczyzna - dużo lasów) - poszukiwanie wieczorem kleszczy
było codziennym rytuałem.

Lekarz twierdzi że gdyby to była Borelioza syn miałby charakterystyczną
zmianę na skórze której jego zdaniem nie mogłabym przeoczyć. Cały czas
jednak chodzi mi po głowie ta myśl że mogłam coś przeoczyć (syn ma liczne
"młodzieńcze" zmiany na skórze, nie tylko twarzy). Być może dmucham na zimne
ale nie chcę czekać na "dalsze objawy" (właśnie trochę poczytałam na necie o
późnych powikłaniach tej choroby).

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Majka