Tabele produktów z IG i BTW

1. Data: 2003-02-20 17:24:39

Temat: Tabele produktów z IG i BTW
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie można dostać tabele produktów z IG a jednocześnie z
zawartością Białka, Tłuszczu i Węglowodanów oraz kalorii.
Mam oddzielne tabele z BTW i oddzielne z IG .
Po wielu próbach połączenia tych tabel okazuje się że w większości sa to
nieco inne produkty i trudno zrobić z nich jedna. (może 10 % produktów można
skojarzyć w obu tabelach.)
Cieszę się że jest spore zapotrzebowanie na program który robię.
Nie mogę posłużyć się jedynie tabela tylko z IG gdyż stosujący MM także chcą
wiedzieć ile BTW spożyli. Jeśli dam tylko tabele z BTW i kcal to będzie mało
przydatna dla stosujących MM.
Liczę na to że ktoś z Was natknął się na taka bardziej pełną tabelę.

2. Data: 2003-02-21 10:22:58

Temat: Re: Tabele produktów z IG i BTW
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mało
> przydatna dla stosujących MM.
> Liczę na to że ktoś z Was natknął się na taka bardziej pełną tabelę.

Obawiam sie,ze takiej tabeli po prostu nie ma.Najobszerniejsze z IG to
Mendoza,przetlumaczony przez Gosie. Zas tabelki kaloryczno BTW jest cale
mnostwo.Wydaje mi sie,ze jednak trzeba te tabele polaczyc a w miare
odkrywania nowych tabel z IG po prostu uzupelniac dane.Innego wyjscia nie
ma.Ale to moje skromne , nieprofesjonalne zdanie.Pozdrawiam HAfsa
PS Moze twoj program nauczy mnie systematycznosci...tak sobie po ciszu
marze.

3. Data: 2003-02-21 10:35:25

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mnostwo.Wydaje mi sie,ze jednak trzeba te tabele polaczyc a w miare
> odkrywania nowych tabel z IG po prostu uzupelniac dane.

No właśnie. Ja też się obawiam, że nie ma. Najobszerniejsza jest tabela Gosi
( po polsku).
Druga, bardziej obszerna - po angielsku - jest tutaj
http://www.calvin.biochem.usyd.edu.au/GIDB/searchD3.
htm
ale tez nie zawiera białek i tłuszczy.
Swoją drogą, myślę, że nie ma sensu wpisywać "dań" do Twojego zestawienia
typu "zupa pomidorowa", bo przecież każdy z nas robi ją inaczej.
Aha - jeszcze jedno. Tutaj http://www.grubasy.pl/Catalog.asp?s=1&grid=8%3B70
znajdują się tabele kaloryczne produktów. Może zrobić to na podobnej
zasadzie, że każda osoba posiadająca program będzie sobie mogła dodawać
kolejne pozycje i uzupełniać je o wartości białka, węglowodanów i tłuszczy ?

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Nie stawiaj sprawy na ostrzu noża, bo możesz ją zarżnąć
http://www.misiczka.com

4. Data: 2003-02-22 11:09:31

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> http://www.calvin.biochem.usyd.edu.au/GIDB/searchD3.
htm
> ale tez nie zawiera białek i tłuszczy.

Pomyslalam sobie,ze przeciez trudno mowic o IG tluszczu czy bialka,skoro nie
zawieraja one weglowodanow....Bo tylko te produkty , ktore zawieraja
weglowodany wywyoluja wyrzut insuliny z trzustki.Wiec nie ma IG oleju ,czy
smalcu,bo one nie pobudzaja trzustki a pecherzyk zolciowy do skurczu....

> [...]
> zasadzie, że każda osoba posiadająca program będzie sobie mogła dodawać
> kolejne pozycje i uzupełniać je o wartości białka, węglowodanów i
Tak samo sobie wczoraj pomyslalam,to byloby dobre rozwiazanie.Pozdrawiam
Hafsa

Dieta MM jest wspaniala
MM - jak to jest z tym IG?
kalorie ?????