Brak miesnia ! - operacaja

1. Data: 2002-02-16 15:30:37

Temat: Brak miesnia ! - operacaja
Od: "Morpek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam wyksztalconego(tzn. wogole nie mam) lewego miesnia piersiowego,
jestem w wieku 17 lat.
Bylum u dwoch lekarzy ktorzy stwierdzili ze nie cierpie na zadne schorzenie
tyle ze po prostu nie mam miesnia i zalecili mi basen mowiac ze
prawdopodobnie to i tak nic nie da.
Czy sa gdzies w Polsce jakies placowki zajmujacymi sie tego typu rzeczami?

Pozdrawiam
Morph

2. Data: 2002-02-17 15:18:08

Temat: Re: Brak miesnia ! - operacaja
Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Base i cwiczenia ogolnorozwojowe to najlepszy pomysl, moj starszy brat ma ta
sama przypadlosc i w ten sposob, glownie dla efektu kosmetycznego sie
rehabilitowal,

zatrucie tlenkiem wegla
Problem
Kokot vs. Herold