Brama automatyczna pytanie

1. Data: 2017-03-04 08:36:05

Temat: Brama automatyczna pytanie
Od: mKr <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
od zewnatrz

2. Data: 2017-03-06 13:48:02

Temat: Re: Brama automatyczna pytanie
Od: mKr <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-04 o 08:36, mKr pisze:
> witam
> czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
> wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
> od zewnatrz

ile placiliscie za brame automat 2,5 x 2,2 ?

3. Data: 2018-07-24 08:39:00

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2017 o 08:36, mKr pisze:
> witam
> czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
> wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
> od zewnatrz
Chyba każda ma możliwość odblokowania i otwierania ręcznego.
A otwierać chcesz od wewnatrz, czy z zewnątrz, bo jest tak napisane, że
nie ogarniam
Jacek

4. Data: 2018-07-24 18:06:00

Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-24 o 08:39, Jacek pisze:
> Chyba każda ma możliwość odblokowania i otwierania ręcznego.
> A otwierać chcesz od wewnatrz, czy z zewnątrz, bo jest tak napisane,
> że nie ogarniam
> Jacek

To chyba zależy od tego czy ma częściej nią wjeżdżać czy też wyjeżdżać :)

5. Data: 2018-07-25 09:35:13

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy sa jakies bramy automatyczne ktore mozna otwierac recznie jak nie ma
> wejscia z wewnatrz ? tylko zeby w razie awarii pradu otworzyc ja recznie
Moja szklana kula podpowiada, że chodzi o otwieranie bramy garażowej z
zewnątrz, jak do garażu nie ma innego wejścia, aby odblokować ją od środka.
Szukasz pewnie tego:
https://tinyurl.com/y7acf9n7
Jacek

światełko