Brazowy cukier

1. Data: 2004-07-29 10:21:28

Temat: Brazowy cukier
Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie można coś takowego kupić. Bo cena z herbaciarni wydaje mi się
lekko :))) zawyżona.

NaLeśnik

1. Data: 2004-07-29 13:03:21

Temat: Re: Brazowy cukier
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupuję tzw. Dark Muscovado, trzcinowy. 0,5kg kosztuje ok.6,50 u mnie w
ABC, poza tym widziałam w Geancie i Carrefourze tylko nie wiem jakie ceny.
pozdrowienia z krakowa!!!

1. Data: 2004-07-29 13:19:46

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 12:21:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *(Na)Lesnik* skreślił te oto słowa:

> Witam.
> Gdzie można coś takowego kupić. Bo cena z herbaciarni wydaje mi się
> lekko :))) zawyżona.

W kazdym markecie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-29 13:22:45

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Gdzie można coś takowego kupić. Bo cena z herbaciarni wydaje mi się
> lekko :))) zawyżona.
>
> NaLeśnik
Brązowy cukier na pewno można zakupić w sklepach z tzw. zdrową zywnością.:-)
Areta

1. Data: 2004-07-30 06:08:26

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 15:22, Użytkownik Aretkka napisał:

> Brązowy cukier na pewno można zakupić w sklepach z tzw. zdrową zywnością.:-)

Hmm... Na to nie wpadłem:)
Dzięki serdeczne:)
NaLeśnik

Babka czekoladowa, pomozcie !!!