Brązująco-ujędrniający balsam do ciała

1. Data: 2005-03-23 12:56:21

Temat: Brązująco-ujędrniający balsam do ciała
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lirene - czy któraś z grupowiczek zna ten produkt? Jak działa to
"brązowanie"? Czy zachodzi obawa ze przy nierównomiernym nałożeniu będzie
się w ciapki? Na
http://www.lirene.pl/pl/lirene_cialo/produkt_opis.ph
p?ids=4&id=317
napisali że efekt jest po kilku godzinach a jak w tzw. międzyczasie w
którymś miejscu się zetrze?
Pytania pewnie naiwne ale nie mam żadnych doswiadczeń z tego typu
produktami. Wspomóżcie zieloną :-)
pozdrawiam świątecznie
Jola

1. Data: 2005-03-24 18:37:57

Temat: Re: Brązująco-ujędrniający balsam do ciała
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Lirene - czy któraś z grupowiczek zna ten produkt? Jak działa to
> "brązowanie"? Czy zachodzi obawa ze przy nierównomiernym nałożeniu będzie
> się w ciapki? Na

Ja używałam i byłam bardzo zadowolona. Ten balsam nie działa typowo jak
samoopalacz - efekt jest o wiele delikatniejszy, ale mimo wszystko skóra
wygląda bardziej zdrowo i jest lekko brązowa.

pozdrawiam, Micha

CELLASTAR
NTG - pytanie
paski fiberglass