Britney Spears na diecie

1. Data: 2003-09-04 06:46:04

Temat: Britney Spears na diecie
Od: "polny konik" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Britney Spears została zauważona przez fanów, gdy wczoraj, 2 września, na
londyńskim lotnisku Heathrow upuściła opakowanie tabletek na odchudzanie.
Świadkowie twierdzą, że gwiazda zażywa popularne w USA lekarstwo "pochłaniające
tłuszcz", Zantrex-3. "Kiedy tabletki jej upadły, natychmiast pochyliła się,
żeby nikt nie zauważył, co to jest" - powiedział jeden ze świadków zdarzenia.
Przypomnijmy, że inna gwiazda pop, Beyoncé Knowles, ujawniła niedawno, iż na
lunch jada tylko sześć plasterków pomidora i cztery plasterki ogórka.
Piosenkarka zatrudniła także dietetyka, który razem z nią podróżuje po świecie.

Onet nie skomentował. Ale te sześć plasterków pomidora nie dają mi żyć. A już
najbardziej ten prywatny dietetyk. Ile on ma dniówki? ;-)))

2. Data: 2003-09-04 09:37:17

Temat: Re: Britney Spears na diecie
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

polny konik <p...@W...onet.pl> napisał(a) w
wiadomości news:10d5.00002606.3f56dfac@newsgate.onet.pl:

> Onet nie skomentował. Ale te sześć plasterków pomidora nie dają mi
> żyć. A już najbardziej ten prywatny dietetyk. Ile on ma dniówki?
> ;-)))

Ma to, czego ona nie zje. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl