Brodzik lewostronny

1. Data: 2003-08-20 08:24:20

Temat: Brodzik lewostronny
Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam glebokiego, polokraglego brodzika 90x90 cm z odplywem po lewej
stronie (jesli patrzec stojac przed nim). Bylem juz w Praktikerze, OBIm,
Castoramie i maja wylacznie z odplywem po prawej.
Zmowa producentow czy moze gdzies sa "lewostronne" ?

.

1. Data: 2003-08-20 08:45:11

Temat: Re: Brodzik lewostronny
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogryzek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Castoramie i maja wylacznie z odplywem po prawej.
> Zmowa producentow czy moze gdzies sa "lewostronne" ?

Szukajcie, a znajdziecie.
Też nogi schodziłem, ale znalazłem w końcu taki na Bartyckiej.

Pozdrawiam.

ninja

Gdzie w Warszawie jest duza ekspozycja kabin masazowo-parowych?
ujawinienie budynku w KW
suszarka wywiewowa do prania
ubezpiecznie domu w Compensa
domofon podlaczenie