Problem ze zmywarka

1. Data: 2003-08-20 08:30:36

Temat: Problem ze zmywarka
Od: "Ulka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wczoraj uruchomiłam moją nową zmywarkę BOSH SGI49A55 i od razu problem.
Po zmywaniu zostało dużo wody na dole tegoż urządzenia. Sprawdzałam to, co
w takiej sytuacji radzi producent żeby sprawdzić i na pierwszy rzut oka
wszystko jest ok.
Może za wcześnie ją wyłączyłam, jakoś jeszcze cichutko buczała, ale na
wyświetlaczu
zegar wskazywał, że już skończyła pracę.
Może ktoś miał podobny problem.
Z gory dzięki za wszystkie sugestie :)
Ulka

1. Data: 2003-08-20 09:57:36

Temat: Re: Problem ze zmywarka
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Po zmywaniu zostało dużo wody na dole tegoż urządzenia.
1. Czy nie jest tak, że zostawia sobie wodę z ostatniego płukania do
wstępnego opłukania następnego wsadu?
2. Jeśli nie, to ja bym sprawdził filtr.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-08-20 10:56:06

Od: "e2rd" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ulka" <u...@g...pl> wrote > Wczoraj uruchomiłam moją nową zmywarkę
> [...]
> wyświetlaczu
> zegar wskazywał, że już skończyła pracę.

Mial, raz zostalo mi troche (dosc sporo) wody po zmywaniu, filtry czyste,
nigdy wczesniej zadnych problemow - po prostu zaladowalem zmywarke kolejna
porcja naczyn i wlaczylem, woda na dnie zniknela i do tej pory juz sie nie
pojawia (odpukac) :)

pozdr,
e2rd
Darek K.

1. Data: 2003-08-21 07:05:54

Od: "Ania Rybicka" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie bylo podobnie - z siemensem. po pierwszym myciu zostala woda na dnie.
pozbylam sie jej - gabka :). wlaczylam kolejne mycie i i od tamtej pory juz
sie nie pojawila. moze te typy tak maja ? :)

pozdrawiam

ania

1. Data: 2003-08-21 08:37:29

Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

e2rd napisalo:
> [...]
> porcja naczyn i wlaczylem, woda na dnie zniknela i do tej pory juz sie nie

Moze wylaczyles jak na liczniku bylo 8 min. Mi sie to juz przytrafilo.

.

1. Data: 2003-08-21 17:20:57

Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyświetlaczu
> zegar wskazywał, że już skończyła pracę.

W mojej zmywarce(tez Bosch) zawsze jest woda po zakończeniu
zmywania,pozostaje na dnie zakrywając grzałkę a gdy chciałam ją kiedyś
wybrać, to zmywarka po chwili sama sobie ją dobiera do pewnego
poziomu,podobno tak ma być , ale moja zmywara to jest z zamierzchłych
czasów, więc nie wiem czy można się tym sugerować.

pozdrawiam
Mandragorax

Brodzik lewostronny
Gdzie w Warszawie jest duza ekspozycja kabin masazowo-parowych?
ujawinienie budynku w KW
suszarka wywiewowa do prania
ubezpiecznie domu w Compensa