deska do mebli

1. Data: 2003-08-20 11:19:52

Temat: deska do mebli
Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
potrzebuje namiary na stolarza ktory zrobiłby deskę (element mebli) w
kolorze czarnym z płyty wiorowej o grubosci ok 4cm. W kolorku czarnym.
Ewentualnie okleine wykonam sam, chociaz wole aby zrobil to fachurka, bo
wlasnej roboty po jakims czasie sie odkleja. Wysokosc płyty 205cm a
szerokosc ok 40cm.

Dzieki za wszelkie namiary. I jeszcze jedno rejon Wroclaw lub okolice.
zaz

1. Data: 2003-08-20 12:20:28

Temat: Re: deska do mebli
Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaz"
> potrzebuje namiary na stolarza ktory zrobiłby deskę (element mebli) w
> kolorze czarnym z płyty wiorowej o grubosci ok 4cm. W kolorku czarnym.

A dwie sklejone ze sobą powierzchniowo 18stki nie wystarczą...?

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2003-08-20 12:49:10

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze byc :)

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:bhvp18$phs$2@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-20 14:21:40

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ewentualnie okleine wykonam sam, chociaz wole aby zrobil to
fachurka, bo
> wlasnej roboty po jakims czasie sie odkleja.
to zrob to dobrze i sie nie odklei :)

Problem ze zmywarka
Brodzik lewostronny
Gdzie w Warszawie jest duza ekspozycja kabin masazowo-parowych?
ujawinienie budynku w KW
suszarka wywiewowa do prania