Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż

1. Data: 2010-06-12 16:11:04

Temat: Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż
Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam brodzik głeboki z na stałe przymocowanym nośnikiem styropianowym
W łazience są kafle. Do kompletu mam syfon płytki czyszczony od góry i w
ścianie rurkę odpływową do której to trzeba podłaczyć.

Pytanie - jak mocować ten styropian aby nie jeździło?
Czy na przykład klej montażowy Pattex Power Fix PL500 jest ok? (taki mi
doradzili w markecie) Czy SuperFix 50 może starczy?

Pozdrawiam.

--
Irokez

2. Data: 2010-06-13 20:37:10

Temat: Re: Brodzik z nosnikiem styropianowym - montaż
Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

> Pytanie - jak mocować ten styropian aby nie jeździło?
> Czy na przykład klej montażowy Pattex Power Fix PL500 jest ok? (taki mi
> doradzili w markecie) Czy SuperFix 50 może starczy?

tak naprawdę starczy dobry silikon SANITARNY, np marki "max".
--
Jackare

Od czego zacząć remont mieszkania?
jak obnizyć temperature na poddaszu
lampa owadobojcza
Problem z licznikami na cyrkulacji c.w.u.
Polski proszek do prania