Brudna ściana za tapczanem

1. Data: 2004-03-07 15:02:54

Temat: Brudna ściana za tapczanem
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam następujący problem: w moim dużym pokoju (tzw.dużym ;-)), przy ścianie
stoi wersalka , na której śpimy. Niestety, ściana za wersalką bardzo się
brudzi, po rozłożeniu łóżka widać nieestetyczną pręgę. Mielibyście jakieś
pomysły, co by na tę część ściany (2x1,5 m) położyć, by było ładnie i łatwe
do czyszczenia? Ściana jest żółta, jeszcze bez żadnych obrazów i dekoracji,
meble z okleiną dębową. Korek raczej odpada - mam go już w kuchni i
przedpokoju (świetnie się sprawdza), ale nie chciałabym mieć go we
wszystkich pomieszczeniach :-). Pomożecie?

Dorota

1. Data: 2004-03-07 17:51:15

Temat: Re: Brudna ściana za tapczanem
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poziomo położone szerokie deski? Oczywiście z odstępem między nimi.

--
Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-03-07 18:05:09

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poziomo położone szerokie deski? Oczywiście z odstępem między nimi.

Myślałam o tym. Martwię się tylko, że będzie to "ciężkie" - pokój nie jest
zbyt duży i zwiększy się wrażenie ciasnoty. Dzięki za odpowiedź. :-)

D.

1. Data: 2004-03-07 19:42:40

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

To fakt, może być trochę "ciężkie".............
A może jakaś tkanina artystyczna, kilim, o ile będzie pasować do
wnętrza.........

--
Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-03-08 06:56:25

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]co by na tę część ściany (2x1,5 m) położyć[...]

Płyta meblowa? W pierwszym z brzega "studio kuchennym", do wyboru milion
oklein, na miejscu zrobią trwałe obrzeże z tworzywa, da się też kupić
profile do niewidocznego montażu (albo można zwyczajnie przylepić na klej
montażowy, tylko to raczej trwałe jest ;).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-03-08 09:18:04

Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Mam następujący problem: w moim dużym pokoju (tzw.dużym ;-)), przy ścianie
> stoi wersalka , na której śpimy.

miałem ten sam problem -
nabyłem w IKEI matę z jakiegos naturalnego matriału --coś w rodzaju
słomianki (ale nie ze słomy) były 2 rodzaje wzorów
dodatkową zaletą jest sztywność tej maty -stoi praktycznie sama--
koszt ok 50 zł-2m/140cm.-przyjemnie wygląda i izoluje od ściany>

--
ARTUR

1. Data: 2004-03-09 13:16:04

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedpokoju (świetnie się sprawdza), ale nie chciałabym mieć go we
> wszystkich pomieszczeniach :-). Pomożecie?

Witam!
Mam ten sam problem w sypialni. Postanowiłam kupić stół rozkładany, blat
postawię za łóżkiem, utworzy on rodzaj ścianki. W Twoim przypadku taki blat na
codzień będzie niewidoczny, bo zasłoni go oparcie wersalki.
pzdr.

Co sądzicie o praklach Whirpoola?
Kuchenka a stabilnosc garnkow
zabarwienia po kawie, herbacie
Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?
gdzie w Krakowie