Bruk debowy jak klasc ..

41. Data: 2010-08-21 10:50:38

Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 12:35:54 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> bo jak sam widzisz
> porady dla tego "gościa" na niewiele się zdały. Zwłaszcza, że przed cięciem
> materiału nie chciało mu się nawet wykonać trasowania by uzyskać równe
> klocki. Ręce opadają.

Dokładnie.

42. Data: 2010-08-21 10:52:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 12:47:17 +0200, Panslavista napisał(a):

> "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

.ogrody&tid=9206500

> He..he, niektórym się wydaje, że jak topornie to bardziej rustykalnie...

...a jak czarno-złota łazienka 2x2, to termy rzymskie ;-PPP //vide
pl.rec.dom

43. Data: 2010-08-21 11:02:30

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Chyba Ci sie kolego role pomylily . Kim Ty tutaj jestes zeby decydowac
> ktore tematy sa trywialne a ktore nie ? Adminem ? Wlascicielem serwera ?
> A moze sponsorem ?

Tylko facetem z jajami, który położył sobie kawałeczek bruku drewnianego nie
zadając pytań na poziomie przedszkolaka.
.
> Skoro ten temat jest tak trywialny i klarowny to czemu byl tyle razy jak
> twierdzisz " przerabiany "na grupie ?

Bo podobnych Tobie na tym świecie nie brakuje.

> A co do poszukiwan w archiwum to mozesz byc pewien ze od tego zaczalem
> lecz udalo mi sie znalezc tylko to :
> http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-ogrody/
>
> pozdrawiam antyflejmowo
>
> Mr Makarena
>
> P.S .
> A rade typu "Jak sie zapadnie wyjmiesz, piachem podsypiesz, wsadzisz,
> ubijesz i po
> sprawie. " mozesz sobie wsadzic samwieszgdzie.

Oczywiście wyłącznie do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
zadania na poziomie "ile jest dwa dodać dwa" zajmuje trzy lata i to z
miernym skutkiem.

Pozdrawiam
skryba

44. Data: 2010-08-21 11:57:39

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.ogrody&tid=9206500

> ...a jak czarno-złota łazienka 2x2, to termy rzymskie ;-PPP //vide
> pl.rec.dom

Pompowate jak pompa w Pompei.

45. Data: 2010-08-21 16:11:31

Od: "oko" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Prawdziawa ...........
> A strachu Ci u mnie ni ma;-)
> Pamiętam Twoje polemiki i krytyki Twoich wypowiedzi. Ty jesteś a gdzie
> krytykańci?
> Pozdrawiam na luzie
> skryba

Zobacz, gdzie oni a gdzie Ty :)
Oni już buty powycierali :)

Pozdrawiam, a jakże :)

46. Data: 2010-08-21 17:44:16

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oko" <o...@t...pl> napisał w wiadomości

> Zobacz, gdzie oni a gdzie Ty :)
> Oni już buty powycierali :)

Wszelki duch......
Dawno Cię tutaj nie było:-))

Pozdrawiam serdecznie
skryba

47. Data: 2010-08-21 18:09:38

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bardzo słuszne uwagi.

hehehe
zasypac piaskiem i oczekiwac widocznej faktury drewna
:)
wytarczy to co zrobl tzn pociał drewno piła
i powierzchnia cieta poprzecznie bedzie antyposlizgowa
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
39

48. Data: 2010-08-21 18:23:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]
> :)
> wytarczy to co zrobl tzn pociał drewno piła
> i powierzchnia cieta poprzecznie bedzie antyposlizgowa

Witam!

To nie chodziło o zasypanie piaskiem, ale lekkie posypanie żywicy po
wierzchu przed jej utwardzeniem. Tak robi się na jachtach, a nikt nie
tłumaczy, że są one barkami do transportu piachu...
Krzemionka jest półprzeźroczysta, lub nawet przeźroczysta, dopiero w masie
nabiera kolorków.

49. Data: 2010-08-21 18:31:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:09:38 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> i powierzchnia cieta poprzecznie bedzie antyposlizgowa

Dębowa? - w życiu. Dąb to spoiste drewno, powierzchnia cięcia poprzecznego
też jest gładka.

50. Data: 2010-08-21 18:33:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:23:22 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
39

> Witam!
>
> To nie chodziło o zasypanie piaskiem, ale lekkie posypanie żywicy po

No ale to trzebaby umieć czytać ze zrozumieniem, a 65 procent rodaków tego
nie potrafi ;-)

Dokładnie.

Roslina wysoko pomysl na
Opryskiwacz jaki