Bruk debowy jak klasc ..

51. Data: 2010-08-21 18:59:42

Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> To nie chodzi?o o zasypanie piaskiem, ale lekkie posypanie ?ywicy po
> wierzchu przed jej utwardzeniem. Tak robi sie na jachtach, a nikt nie
> t?umaczy, ?e s? one barkami do transportu piachu...
> Krzemionka jest pó?prze 1/4 roczysta, lub nawet prze 1/4 roczysta, dopiero w masie
> nabiera kolorków.

:)
Pomysl czasami zanim zaczniesz pieprzyc glupoty
W zaden sposób nie mozna porównywac desek pokladu jachtu
z bruczkiem z drewna debowego ułożonego na glebie
poza jednym wspolnym ,ze i to i to drewno

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
39

52. Data: 2010-08-21 19:03:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 20:59:42 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> W zaden sposób nie mozna porównywac desek pokladu jachtu
> z bruczkiem z drewna debowego ułożonego na glebie

Bo nie porównuje się tu desek z bruczkiem. Doczytaj, o czym szumią wierzby.

53. Data: 2010-08-21 19:16:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dębowa? - w życiu. Dąb to spoiste drewno, powierzchnia cięcia poprzecznego
> też jest gładka.

Jest rozwiązanie - naciąć (wyfrezować) powierzchnię w kostkę, aby powstał
taki swoisty bieżnik, jak na oponie.

54. Data: 2010-08-21 19:18:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z bruczkiem z drewna debowego ułożonego na glebie
> poza jednym wspolnym ,ze i to i to drewno

Co nie znaczy, że nie mozna posłużyć się równolegle znanym rozwiązaniem.
Pytanie techniczne jest jedno, czy to drewno jest suche, aby przyjęło
żywicę. Taka kostka zaimpregnowana żywicą może być dużo trwalsza.

55. Data: 2010-08-21 19:21:07

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie porównuje się tu desek z bruczkiem. Doczytaj, o czym szumią
> wierzby.

W Rosji nadal buduje się chodniki z desek. Zwłaszcza na Dalekim wschodzie i
na zmarzlinie, która latem zamienia się w niewysychające błoto. Podobne są
jeszcze na westernach.

56. Data: 2010-08-21 19:21:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 21:18:50 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> Pytanie techniczne jest jedno, czy to drewno jest suche, aby przyjęło
> żywicę. Taka kostka zaimpregnowana żywicą może być dużo trwalsza.

Po co się odzywasz do kogoś, kto zarzuca Ci pieprzenie głupot, sam niewiele
wiedzac o drewnie (dębowym) jak widać.

57. Data: 2010-08-21 19:26:14

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dębowa? - w życiu. Dąb to spoiste drewno, powierzchnia cięcia poprzecznego
> też jest gładka.

Wszystkowiedzaca ikselka
ale nie wiesz zapewne najwazniejszego,ze wiedzuiec wszystko to nic nie
wiedziec.

Nie mow mi jaki jest drewno debowe
Wiele moich dlubanek w rodzaju tych ponizej jest z debu
http://trawki.pl/images/inne/ptaszyska%201%20du%BFe.
JPG
http://trawki.pl/images/inne/ptaszyska.JPG
i wiele godzin przepracowałem z tym drewnem

Gładka powierzchnie otrzymujesz tnac tarcza o gestym uzebieniu
ale autor watku pisał o cieciu piła motorowa
Przez to ,ze mial tepy łancuch uciekała jemu plaszczyna ciecia
ale w kontekscie przeznaczenia tych cietych kloców
nie jest to dla mnie wielka wada bo po ulozeniu nie bedzie tego widac
A po drugie nierówne brzegi czynia taki bruczek z debowch plastrów
antypslizgowym sam w sobie

58. Data: 2010-08-21 19:28:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co się odzywasz do kogoś, kto zarzuca Ci pieprzenie głupot, sam
> niewiele
> wiedzac o drewnie (dębowym) jak widać.

Tadziu się ob_ruszył z Libuszy...

59. Data: 2010-08-21 19:43:50

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bo nie porównuje się tu desek z bruczkiem. Doczytaj, o czym szumią wierzby.

Rozgryzłem wreszcie tajemnice Twojej stałej obecnosci w sieci:
nie wyłaczasz komputera bo nie umialas by go pozniej wlaczyc

60. Data: 2010-08-22 09:05:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Aug 2010 21:26:14 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

> Wszystkowiedzaca ikselka

PRAWIEwszystkowiedząca. Dąb jest moim ulubionym drewnem i wiem o nim prawie
wszystko. Od dziecka.

Roslina wysoko pomysl na
Opryskiwacz jaki
kosiarka ręczna