Brzozy - mszyce i inne robactwo

1. Data: 2001-05-24 13:34:30

Temat: Brzozy - mszyce i inne robactwo
Od: "Joannart" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moich świeżo sadzonych brzozach zagnieździły się cale armie mszyc, jakiś
zielonych gąsienic i zżerają liście. Brzozy i bez tego są osłabione po
przesadzaniu.
Pryskać, czy dać sobie spokój?
Jeśli pryskać to jakim preparatem i jak? Nigdy w życiu nie robiłam oprysku
wysokich drzew. Nie mam tak wysokiej drabiny, żeby sięgnąć czubka.
Pomocy!
Pozdrawiam
Joannart

2. Data: 2001-06-01 21:19:53

Temat: Re: Brzozy - mszyce i inne robactwo
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joannart" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli pryskać to jakim preparatem i jak? Nigdy w życiu nie robiłam oprysku
> wysokich drzew. Nie mam tak wysokiej drabiny, żeby sięgnąć czubka.
> Pomocy!

Pryskaj długą lancą, każdym środkiem owadobójczym. Na te owady z samej góry
czekaj na dole, do czasu, gdy zabraknie im jedzenia.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Co z tymi swierkami?!
Prośba!