skaleczona brzoza

1. Data: 2001-05-24 09:22:46

Temat: skaleczona brzoza
Od: "adamk" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dzialke budowlana w lesie. Do tej pory jakos udawalo mi sie uniknac
przeksztalcenia calej zieleni w plac budowy. Niestety jeden dzien
nieobecnosci wystarczyl, abym bardzo tego zalowal. Otoz barany, ktore buduja
mi dom prostowali drut przywiazujac go drzewa bez zadnej oslony. Efekt tej
pracy to drut prosty jak ... i zdrapana kora z najladniejszej brzozy na
dzialce. Myslenia przy robocie to ja juz ich chyba nie naucze, ale moze uda
mi sie uratowac drzewo, przy Waszej pomocy. Stad moja prosba, co z tym
zrobic? Pien wyglada na nieuszkodzony. Czym mozna to zasmarowac, albo
otulic? Czy sa jakies srodki, a moze wcale tego nie ruszac? Co radzicie,
wlacznie z kara dla roboli rzecz jasna?

--
Pozdrawiam AdamK

2. Data: 2001-05-24 12:11:14

Temat: Re: skaleczona brzoza
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamk napisal:
(...)

> [...]
> zrobic? Pien wyglada na nieuszkodzony. Czym mozna to zasmarowac, albo
> otulic? Czy sa jakies srodki, a moze wcale tego nie ruszac?

Jest taki żel, którym smaruje się drzewa po przycinaniu, sprobuj
zasmarować nim skaleczenia.

Krycha

3. Data: 2001-05-24 12:12:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"adamk" <a...@b...gnet.pl> wrote in message news:9eik5b$5sj$1@news.tpi.pl...
> [...]
> zrobic? Pien wyglada na nieuszkodzony. Czym mozna to zasmarowac, albo
> otulic? Czy sa jakies srodki, a moze wcale tego nie ruszac? Co radzicie,

Jezeli zdrapane dookola do drewna, to powyzej tego
tak czy siak uschnie. Jesli nie, powinna przezyc. Ale nawet
jesli uschnie, to utniesz ponizej tego miejsca i jesli
system korzeniowy jest sprawny, to odrosnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2001-05-24 13:31:33

Od: "Joannart" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Zakładam, że jest to już duża brzoza a takiej nie powinny powierzchniowe
uszkodzenia zaszkodzić. Na wszelki wypadek posmaruj smarowidłem
zabezpieczającym rany drzew po cięciu - do kupienia w każdym sklepie
ogrodniczym za grosze. Pozdrawiam
Joannart

5. Data: 2001-05-28 06:28:49

Od: "adamk" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady. Za rok lub dwa opublikuje czy przetrwala.

--
Pozdrawiam AdamK

gdzie kupic podklady kolejowe?
Re: Oczko wodne