Budleja

1. Data: 2003-08-21 11:22:09

Temat: Budleja
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No więc nabyłam parę nowości, m.in. budleję. Przeczytałam,
że potrezbny jej zaciszny kąt w słońcu. Ważniejsze słońce,
czy zaciszność? jedyne osłonięte dobrze miejsce siłą rzeczy
jest przez te osłony troche zacienione, znaczy się słońce tylko
od południa jest. Wschód, zachód i północ osłonięte.

Krycha&budleja

2. Data: 2003-08-21 12:19:40

Temat: Re: Budleja
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc nabyłam parę nowości, m.in. budleję. Przeczytałam,
> że potrezbny jej zaciszny kąt w słońcu.

Krycha&budleja

Najciszej jest w przeszklonej altanie:-)

Pozdrawia zacisznie boletus

3. Data: 2003-08-21 12:44:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Najciszej jest w przeszklonej altanie:-)

Oranżerii jej nie zbuduję, chyba musi zacząć się przyzwyczajać do
mniej zacisznych miejsc :-)

Krycha bez altany

P.S. Przeszklona altana jakoś mi na kiosk z gazetami wygląda ;-)

4. Data: 2003-08-21 13:07:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest przez te osłony troche zacienione, znaczy się słońce tylko
> od południa jest. Wschód, zachód i północ osłonięte.

Po doświadczeniach ostatniej zimy stawiałabym na zaciszność.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-08-21 14:21:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message
> [...]
> jest przez te osłony troche zacienione, znaczy się słońce tylko
> od południa jest. Wschód, zachód i północ osłonięte.

Obawiam sie, ze i tak w zimie bedzie przemarzac do korzeni, wiec
stawialbym bardziej na slonce.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-08-21 14:55:17

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

Rosly w miejscu slonecznym, ale nie zacisznym
pozdrawiam
ania

7. Data: 2003-08-21 15:10:17

Temat: Odp: Budleja
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Nz41b.117797$i...@t...neo.rr.com
> "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Obawiam sie, ze i tak w zimie bedzie przemarzac do korzeni, wiec
> stawialbym bardziej na slonce.

Ja stawiam na słońce i robienie, na wszelki wypadek, sadzonek, które należy
przechować w zaciszu.
--
Pozdrawiam, Kaśka

8. Data: 2003-08-21 16:39:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam sie, ze i tak w zimie bedzie przemarzac do korzeni, wiec
> stawialbym bardziej na slonce.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Przepraszam, że nie mogę Wam pomóc.
Zobaczywszy ów krzaczek na zdjęciu,
kupiłem.Niestety w naturze okazał się
szpetnym krzaczorem i wylądował....
Wiem, pięknie kwitnie,wszystko cacy,
ale mnie się nie podobał.

Pozdrawia grzecznie boletus

9. Data: 2003-08-22 07:52:36

Temat: Re: Odp: Budleja
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> Ja stawiam na słońce i robienie, na wszelki wypadek, sadzonek, które należy
> przechować w zaciszu.

Jest młodziutka, jak i z czego te sadzonki zrobić?
BTW, niechcący zrobiła mi się sadzonka hortensji pnącej - jeden pęd
wymknął się spod kontroli powędrował po ziemi wśród niezapominajek :-)

Krycha&Co(ty)

10. Data: 2003-08-22 07:57:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Przepraszam, że nie mogę Wam pomóc.
> [...]

To ja proponuję, żebyś przed wyrzucaniem ogłaszał, co wyrzucasz.
Po co mam wyrzucać forsę, jak mogę łapać przed śmietnikiem? ;-)

Krycha&Co(ty)

Uprawa kielichowca
rozmnazanie iglakow
Wisnia- jak wyhodowac??