kwitnace anomalie :)

1. Data: 2003-08-21 11:34:56

Temat: kwitnace anomalie :)
Od: "Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl juz wprawdzie temat hortensji ogrodowej kwitnacej w tym roku na pedach
jednorocznych... moja tez ma zamiar tak zrobic.. ale poza tym pojawily sie
inne anomalie: kwitnie wisnia (i to calkiem sporo kwiatow) i sasanka!

Pozdrawiam. Ania

2. Data: 2003-08-21 13:00:39

Temat: Re: kwitnace anomalie :)
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> .. ale poza tym pojawily sie
> inne anomalie:

no właśnie...
u nas kwitną samosiejki... surfinii i lobelii.
Dodam, że jednych i drugich nie sadziłam od czterech lat!

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2003-08-21 14:35:01

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj u siebie w ogrodzie znalazłam kwitnący..........irys.
Pozdrawiam
E.Ł..

4. Data: 2003-08-21 20:11:33

Temat: Re: kwitnace - i nie tylko - anomalie :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Anna Zygmunt" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> no właśnie...
> u nas kwitną samosiejki... surfinii i lobelii.

Oglądałam przed chwilą pęd kwiatostanowy liliowca, w 1/3 pędu jest jakby
zgrubienie, a z niego wyrasta nowa rozetka liściowa. Właściwie pierwszy raz
widzę coś takiego.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-08-21 21:01:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Oglądałam przed chwilą pęd kwiatostanowy liliowca, w 1/3 pędu jest jakby
> zgrubienie, a z niego wyrasta nowa rozetka liściowa. Właściwie pierwszy
raz
> widzę coś takiego.
:)
u mnie te najbardziej wczesne liliowce
2 z 4 ktore mam zaczynaja powtornie kwitnac
:)
tak sie zastanawiam czy wplyw na to ma i ch systematyczne podlewanie
ze wzgledu na sasiedztwo w jakim rosna
:)
inne liliowce musza sobie same radzic
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2003-08-22 00:44:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> wrote in message
> Dzisiaj u siebie w ogrodzie znalazłam kwitnący..........irys.

A ja wlasnie zjadlem truskawke prosto z krzaczka.
Kilka nastepnych dojrzewa.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2003-08-22 13:05:24

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...

>Oglądałam przed chwilą pęd kwiatostanowy liliowca, w 1/3 pędu jest jakby
>zgrubienie, a z niego wyrasta nowa rozetka liściowa. Właściwie pierwszy raz
>widzę coś takiego.

A to jest wlasnie sadzonka pedowa, odcinam takie z kawalkiem pedu i
ukorzeniam w wodzie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

8. Data: 2003-08-23 08:20:44

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie...
> u nas kwitną samosiejki... surfinii i lobelii.
> Dodam, że jednych i drugich nie sadziłam od czterech lat!
"wygrzebałaś" do wierzchu 4-letnie nasionka:):):)
Pozdrav.Rene

9. Data: 2003-08-23 19:25:30

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> "wygrzebałaś" do wierzchu 4-letnie nasionka:):):)

W dwóch miejscach się zgadza, było przekopane na wiosnę.
Ale w trzecim wyrosły w żwirze, który nie by ruszany od lat!
W odległości dobrych kilku metrów od tamtych.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2003-08-24 16:15:25

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

Od dwoch lat jablonka stala i...nic. Nawet zaczelam namawiac meza, zeby ja
wyrzucic. A ona teraz "ruszyla" i kwitnie!
pozdrawiam

ania

Budleja
Uprawa kielichowca