Buxszpan

11. Data: 2001-04-23 13:00:08

Temat: Re: Buxszpan
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faber napisal:
(...)

> Można by to jeszcze gdzieś sprawdzić, ale to chyba oznacza, że bukszpan woli
> ziemię zasadową. Bo gleba kwaśna raczej wyklucza obecność wapnia. Mylę się?

Doskonale mi rośnie na kwaśnej ziemi. Mam sześć ogromnych krzewów.

Krycha

12. Data: 2001-04-23 13:02:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisal:

> Ciekawe, bo literatura podaje, ze lubi miejsca zacienione i zle rosnie w
> pelnym sloncu. Jako wyjatek podaja Polske, gdzie jest male naslonecznienie,
> no ale przeciez w Kaliforni naslonecznienie nie jest male.
> Natomiast co do odczynu gliny, to stawialbym na obojetny.

:-)) Mój bukszpan chyba czytał Twoje książki - rośnie w glebie piaskowej,
kwaśnej i w cieniu.

Krycha

Magnolia
Perz - jak sie go pozbyc.
Przewieszka dla pędu głównego mocowana na konstrukcji
Po raz kolejny pytanie o żywopłot
Topola a wedzenie kielbaski