Przewieszka dla pędu głównego mocowana na konstrukcji

1. Data: 2001-04-20 08:06:24

Temat: Przewieszka dla pędu głównego mocowana na konstrukcji
Od: "kozak" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Szukam adresy firm produkujących przewieszki dla roślin ogórków.
Gdzie moge je nabyć?
Jak ktoS może mi pomóc to proszę o kontakt:
m...@p...arena.pl
Dziękuję.

2. Data: 2001-04-20 09:23:09

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kozak <m...@p...arena.pl> napisał:
> [...]
> Szukam adresy firm produkujących przewieszki dla roślin ogórków.
> Gdzie moge je nabyć?
> Jak ktoS może mi pomóc to proszę o kontakt:

Na zgniłym zachodzie uprawia się (czasem?) ogórki w polu wplątane ręcznie w
plastikową siatkę o oczkach ok. 10 x 10 cm., która z kolei jest rozpięta
pasami pomiędzy drewnianymi palikami wbitymi w ziemię co ok. 3m. Czy to są
te "przewieszki"? Co to konkretnie jest?
Zaciekawiona Anula :-))

Po raz kolejny pytanie o żywopłot
Topola a wedzenie kielbaski
rozmnażanie Juniperus chinensis