By zylo sie lepiej

1. Data: 2009-05-12 09:21:23

Temat: By zylo sie lepiej
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

http://nczas.com/wiadomosci/polska/platforma-rusza-n
a-ratunek-psom/

2. Data: 2009-05-14 21:07:40

Temat: Re: By zylo sie lepiej
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
news:gubf2g$e41$3@news.dialog.net.pl...
> http://nczas.com/wiadomosci/polska/platforma-rusza-n
a-ratunek-psom/

Przyznac sie kto tu glosowal na PO? Beda zbierac podpisy posród
lancuchowych?:-)
W okolicach Lodzi taki jeden spory mieszany nie byl na lancuchu wiec sobie
wybiegl z zagrody prosto na lekarza jadacego rowerkiem z psem na smyczy i w
kagancu. Rzucil sie na nich z paszcza wiec lekarz go zastrzelil. Koniec?
3000zl. grzywny dla napadnietego + 2000 za cos co zapomnialem i odebranie
pistoletu.
zx

3. Data: 2009-05-14 22:38:07

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> 3000zl. grzywny dla napadnietego + 2000 za cos co zapomnialem i odebranie

No tym razem pozowle sobie zaprotestowac. Po prostu- pies zawsze tak biegal-
i nikomu nie robil krzywdy. A ze czasem pies na psa skoczy- takie to
zwierzeta. Lekarz zareagowal bardzo nerwowo- i zastrzelil psa (zanim zdazyl
dobiec interweniujacy wlasciciel) na oczach wlasciciela i dziecka, co bardzo
przykre. Ot- pan z miasta przyjechal, a tu mu chamski kundel skacze- no to
mu wygarnal, a jak. Po prostu- lekarz jest typowym miejskim wypierdkiem,
majacym gleboka pogarde dla wszystkiego, co mu smierdzi wiocha. Tylko po
jaka cholere rusza sie poza miasto?

Chiron

4. Data: 2009-05-15 07:18:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zeusx" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> 3000zl. grzywny dla napadnietego + 2000 za cos co zapomnialem i odebranie

tez mnie to zaskoczylo. Czlowiek juz nie ma prawa do samoobrony przed
atakujacym,
agresywnym psem. Sam kilka razy bylem zaatakowany przez sporego psa,
korego wlasciciel ani nie uzywa smyczy, ani kaganca.
Golymi rekami mam walczyc z takim psem?

Pozdrawiam,
Duch

5. Data: 2009-05-16 00:25:00

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> agresywnym psem. Sam kilka razy bylem zaatakowany przez sporego psa,
> korego wlasciciel ani nie uzywa smyczy, ani kaganca.

Jak to walczyc? I wygrac moze jeszcze? Policja na takie wypadki robi pokazy
odpowiedniego ulozenia ciala na ziemi by pies zanim dotrze do jakiejs aorty
sie zmeczyl.
zx

6. Data: 2009-05-16 00:33:24

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisal w wiadomosci
> No tym razem pozowle sobie zaprotestowac. Po prostu- pies zawsze tak
> biegal- i nikomu nie robil krzywdy.

To zupelnie tak samo jak z tym rotwailerem z przed kilku lat co to wyciagnal
dziecko z wózka i zagryzl.

> [...]
> zwierzeta. Lekarz zareagowal bardzo nerwowo- i zastrzelil psa (zanim
> zdazyl dobiec interweniujacy wlasciciel) na oczach wlasciciela i dziecka,

No pewnie ,ze przykre. Mysle ,ze lakarz tez sobie nie wyjechal na wycieczke
z mysla, ze sobie jakiegos psa zabije i milo mu nie bylo. Byc moze ty bys
czekal az wlasciciel sie doczlapie a twój pies nie zostanie przez ten czas
zjedzony. Byl w kagancu i na smyczy wiec nie mógl sie bronic ani uciec.
Lekarz ochronil swoja wlasnosc. Po to mial pistolet. Choc moze faktycznie
mógl celowac w nogi.

> [...]
> mu wygarnal, a jak. Po prostu- lekarz jest typowym miejskim wypierdkiem,
> majacym gleboka pogarde dla wszystkiego, co mu smierdzi wiocha. Tylko po

Przeciez nie zaatakowala go krowa. Myslisz ,ze w miescie to by juz nie
strzelal?
zx

z dużymi szansami w euro-par-lamencie
O czym teraz myśli i co robi Philip Zimbardo
O populacji ludzkiej i nie tylko
Joannie Szczepkowskiej
MYDLO