Nawilżanie

11. Data: 2000-09-21 08:44:52

Temat: Re: Witam (Re: Nawilżanie)
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a):

> Nie. Z Toba jest wszystko w porzadku. Bedzie nie tak, jak zechcesz miec
> wszystkie odmiany winorosli rosnace w Polsce :-)

Pewnie, że będzie nie tak. Będzie znacznie lepiej!
Pozdrawiam :-}}}}}
Janusz

12. Data: 2000-09-21 12:10:02

Temat: Był:Nawilżanie, Jest: winorośloholicy
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Oooooo! Poproszę o tekst tego ogłoszenia.To mnie interesuje.

Postaram się znaleźć - któreś z czasopism ogrodniczych nie dalej chyba niż
trzy miesiące temu. A ile Ty masz odmian, bo zapomniałam?

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2000-09-23 15:09:06

Temat: Re: Nawilżanie
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:43 00-09-20, you wrote:
>Powoli zaczyna się sezon grzewczy i spada wilgotność powietrza w
>pomieszczeniach, co nie jest dobre ani dla roślin, ani dla ludzi. Chciałabym
>kupić nawilżacz powietrza, wiem na razie, że są mechaniczne, termiczne i
>ultradźwiękowe, przydałyby się jakieś wskazówki od użytkowników. Jeśli ktoś
>posiada taką maszynkę, to proszę o wypowiedź.

Posiadam chamski nawilzacz mechaniczny firmy Triada. Kosztowal ok.250
zlotych. Narazie funkcjonyje bez zarzutu, ale ma mala wydajnosc (
pomieszczenia o pow. do 30m kw). Osobiscie kupilabym teraz pewnie
ultradzwiekowy i taki, zeby latwo dawal sie wyczyscic, bo z moim mam
problemy. A propos ostatnio w Carrefourze (Warszawa) jest przecena i
nawilzacz Bionare kosztuje 199 zlotych. Cena atrakcyjna.

Pozdrawiam wszystkich,
Anka- nieczesto (unikam slowa rzadko ;-)))) wypowiadajaca sie,ale czytajaca
caly czas :-)

---
WIRUS - wirus - WIRUS - wirus - WIRUS - wirus - WIRUS
-niE baDz beZbronny - http://www.avp-promocja.kki.pl -

pinia bis
podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość
Re: Botan Botanicus?
Albedo
Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa