Byłam ja w pasmanteriach w W-wie

11. Data: 2005-12-09 08:51:22

Temat: Re: Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
Od: "ER" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie moze dokładne adresy tych sklepów (numer ulicy)? lub potraficie
wytłumaczyc gdzie to dokładnie jest? Zalezy mi głównie na sklepach z
włóczkami - czyli Targowa, Dąbrowszczaków, Surowieckiego.

12. Data: 2005-12-11 21:46:53

Od: "Abulinka " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hala Banacha ul Grójecka 98. W hali przemysłowej jest pasmanteriaa w niej
mulina Anchor 2,20 za pasemko,Ariadna-nie wiem po ile, pocieta Aida '14 -chyba
polska-w kawałkach 34 X 45 w cenie 6 zł za sztuke, i drobniejsze.Można kupic
tam włóczki(ale nie wiem po ile),jak czegos brak to sprowadza.

Pozdrawiam-Agnieszka(Abulinka)

/ot/ czy robicie coś na prezenty swiateczne i mikołajkowe?
prosba o schemat rękawiczek
praca
Miłe upominki
Szukam - Hritage Sity in Silhouettes