Relaks z robotkami - prośba

1. Data: 2005-11-28 11:55:12

Temat: Relaks z robotkami - prośba
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Ja znowu po prośbie....
W sobotę na kursie hardangera (:))))))) mniodzi ) poznałam Panią, która
wyhaftowała sobie xxx chińskie znakiFeng Shui z Relaksu z robotkami,
takie z zielona gąłązką u góry. Pytała nas czy mamy może całą serię tych
znaków, bo ona nie ma całej i wisza u niej w sypialni puste ramki
czekające na pozostałe znaki. Znaków miało być 9. Pani probowała pisać
do wydawnictwa, żeby zdobyć jakoś brakujące znaki, ale list wrócił z
adnotacją, która wskazywała że wydawnictwo już nie istnieje. Jest taka
mozliwość, ze wydawnictwo nie zdązyło wydać aż 9 numerów i wcale nie
istnieją kolejne wzory :( Ale moze ktoś ma ich kilka? Byłabym bardzo
wdzięczna za przesłanie.
Kojarzę coś też, że była seria takich chińskich znaków w kolorowych
ramkach, może podpowiecie linka?... bo ja ostatnio wogóle "zignorowałam"
krzyzyki, bo chora jestem na szydełko.. no i hardanger mnie wziaął od
soboty hihihi
Pani jest też gotowa sama sobie wymyślić jakiś schemat, potrzebuje tylko
znaków oznaczajacych: Kariera, małżeństwo, rodzina, bogactwo, zdrowie,
doradcy, dzieci, wiedza, sława-powodzenie
Będę baaaardoz wdzieczna za pomoc. Z góry Wam dziękuję
Pozdrawiam serdecznie
.. niedługo pochwalę sie choinkami hardangerowymi :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-11-29 11:30:56

Temat: Re: Relaks z robotkami - prośba
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
> [...]

> Będę baaaardoz wdzieczna za pomoc. Z góry Wam dziękuję
> Pozdrawiam serdecznie
> .. niedługo pochwalę sie choinkami hardangerowymi :)

Dzieki Agnieszce (dzieki dzieki dzieki, raz jeszcz, tym razem publicznie
:)) mam już bogactwo, powodzenie, przyjazn, wiedza, zdrowie i to z
samego Relaksu z robótkami :)
Boje się, że wiecej nie zdążyli wydać, wiec nadal byłabym baaardzo
wdzięczna, za, juz obojętnie w jakiej formie, "literki" oznaczające
karierę, małżeństwo, rodzinę, doradców, dzieci ... mam nadizeję ze nic
nie pokręciłam, nie znam sie na Feng Shui.
Mam też od Oli (bardzo bardzo dzieki :)) w troche innej formie: miłość,
odwagę, harmonie, wieczność, pokój , powodzenie-pomyślność.
Nie wiem czy coś moze zastąpić któryś z tamtego "kompletu" znaków, jak
mówiłam, nie znam sie :(

Z góry dzieki i pozdrawiam
Ola
PS. Na mojej stronie jest juz hardangerowa choinka :) moje pierwsze
dzieło :) www.kroowka.prv.pl/f_hardanger_choinka.htm

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

Byłam ja w pasmanteriach w W-wie
/ot/ czy robicie coś na prezenty swiateczne i mikołajkowe?
prosba o schemat rękawiczek
praca
Miłe upominki