Byłem u dentystki ....

1. Data: 2004-07-04 10:22:17

Temat: Byłem u dentystki ....
Od: "Kiszon" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i zaczepiła mnie wiertłem o "pypeć" - pod językiem. Na fotelu - myślałem że
odlece. Nie wiem jak jej się to udało, skoro krawędzie języka są znacznie
bardziej narażone. Zrobiła sie czerwona plamka, miejscowa opuchlizna, już
drugi dzień i nadal boli - jak jem. Mam nadzieje, ze nie ma się czego obawiać.
Krzysztof.

2. Data: 2004-07-04 10:35:03

Temat: Re: Byłem u dentystki ....
Od: "Rafał" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiszon" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
już
> drugi dzień i nadal boli - jak jem. Mam nadzieje, ze nie ma się czego

Spokoo. Jak miałem aprarat ortodontyczny to mi się też zaczepiło. Ale
bardzo boloało. i się długo goiło.

3. Data: 2004-07-04 21:13:05

Od: "Wito" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi kiedyś robiła dentystka zastrzyk znieczulający i jej igła wyleciała do
mojego gardła , o mało jej nie połknąłem (igły oczywiście). To była moja
ostatnio wizyta u tej dentystki.

4. Data: 2004-07-05 11:51:29

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wito" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> A mi kiedyś robiła dentystka zastrzyk znieczulający i jej igła wyleciała
do
> mojego gardła , o mało jej nie połknąłem (igły oczywiście). To była moja
> ostatnio wizyta u tej dentystki.

O rany. Aż mi się słabo zrobiło jak sobie wyobraziłam.

solarium-silne poparzenie
informacja dla osob powyżej 35 roku zycia z bólami nóg, uczuciem cieżkosci, obrzekami, mrowieniami i kurczami łydek
Zadania/odpowiedni z AM
Bakterie Coli, a przegotowanie wody ?
Używanie prezerwatywy po zabiegu stulejki/obrzezaniu