solarium-silne poparzenie

1. Data: 2004-07-04 09:59:50

Temat: solarium-silne poparzenie
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo,
Wczoraj sie opalalam
na solarium i dzieki nieprofesjonalnej kobiecie poprostu sie spalilam.
Chcialam isc 3raz na 10 minut, a kobieta powiedziala mi, ze spokojnie 15
i ze moja biala karnacja nie ma tu nic do rzeczy.
Wczoraj byl bol, placz i zgrzytanie zebami. Myslalam ze zwariuje.Bylo mi
goraco a zarazem
zimno Na szczescie nie bylo potrzeby wzywania lekarza, jakos to
przezylam. Mam co prawda trudnosci z chodzeniem (nogi sie najbardziej
spalily) dodam ze pupa tez spalona i ani zabardzo siedziec, ani lezec,
ogolnie czuje sie oslabiona. Wczoraj mialam mdlosci, ale na szczewscie
nie skonczylo sie wymiotami.

popracy pojde jutro i zrobie rabanu. Tylko jak
to dyplomatycznie rozegrac, zeby mi chcialy zadosc uczynic?? Przeciez
mogla mi krzywde zrobic!!!! (zreszta zrobila, ale moglo sie to jeszcze
gorzej skonczyc) Co powiedziec? Obawiam sie ze ta, ktora ze mna
rozmawiala i namowila mnie
na 15 minut to byla kierowniczka;-( Jak to widzicie? mam szanse na
jakies odszkodowanie czy cos w tym guscie?

Nie bylam u lekarza wiec oprocz czerwonej skory jakie mam argumenty ze
bylo/jest az tak zle?

Stokrotka

2. Data: 2004-07-04 21:17:01

Temat: Re: solarium-silne poparzenie
Od: "dAwIdeR" <dawider[cut_it]@[i.hate.spam].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <d...@2...pl> zArYmOwAl
> [...]
> jakies odszkodowanie czy cos w tym guscie?
> Nie bylam u lekarza wiec oprocz czerwonej skory jakie mam argumenty ze

ntg pl.soc.prawo - moze tam CI powiedza czy mozesz sie ubiegac o
odszkodowanie!

--
-=-fUck thE mAInstrEAm-=-
-+gg:1473402+-

informacja dla osob powyżej 35 roku zycia z bólami nóg, uczuciem cieżkosci, obrzekami, mrowieniami i kurczami łydek
Zadania/odpowiedni z AM
Bakterie Coli, a przegotowanie wody ?
Używanie prezerwatywy po zabiegu stulejki/obrzezaniu
[Katowice] otolaryngolog